U-News » Здоров'я » Унікальний напій: про корисні властивості кави розповіли вчені
Всі новини

Унікальний напій: про корисні властивості кави розповіли вчені

Користь кави не тільки в тому, що вона бадьорить вранці. Виявляється, цей гіркий напій має більше корисних властивостей, ніж вважалося раніше.

Як стверджують численні дослідження, щоденне вживання кави знижує ризик багатьох серйозних захворювань і навіть допомагає відчувати себе краще.

Покращує метаболізм

Вчені стверджують, що вживання кави здатне прискорити метаболізм, що допоможе швидше втрачати вагу. Зміни відбуваються в результаті стимуляції нервової системи кофеїном, а також завдяки підвищенню витривалості.

Джерело антиоксидантів

У цьому напої міститься велика кількість корисних речовин і антиоксидантів. Таким чином, навіть чашка кави допоможе підтримати здоров’я і уповільнити старіння, стверджують вчені з Іспанії.

Боротьба з діабетом

У світі від діабету страждає понад 400 млн осіб, причому приблизно 8% пацієнтам ледь виповнилося 18 років. Згідно з дослідженнями, однієї чашки кави з ранку достатньо, щоб запобігти розвитку діабету другого типу.

При цьому діабетикам також радять пити каву. Він допоможе скоротити кількість цукру в крові, якщо пити його з підсолоджувачем, а не цукром.

Робота мозку

Кофеїн як стимулятор нервової системи допомагає підвищити активність нейронів в мозку. Це стимулює активну роботу сірої речовини, що сприяє збільшенню розумових здібностей.

Проти цирозу

Любителям випити лікарі радять звернути увагу на каву, так як в ньому міститься інгредієнт, що захищає печінку. У тому числі, він може запобігти розвитку цирозу – велике ураження печінки, при якому тканини органу гинуть і поступово заміщаються фіброзними.

Захист серця

Помірне вживання кави знижує ризик розвитку ішемічної хвороби серця у жінок, а також всім людям він здатний допомогти захиститися від інсульту та інших серцево-судинних захворювань. Про це йдеться в дослідженні японських вчених.

Рак шкіри

Несподівано, але і тут кава може допомогти. Згідно з дослідженнями Національного інституту здоров’я США, помірне вживання кави допомагає захиститися від меланоми. Однак не варто забувати при цьому і про сонцезахисних кремах.

Проти деменції

Хвороби Альцгеймера і Паркінсона – це порушення, що призводять до дегенерації мозку. При них виникають тремор, провали в пам’яті і інші неприємні симптоми, в тому числі, деменція. Досить випивати в день по 3-5 чашок кави, щоб не дати розвинутися цим захворюванням в більш пізньому віці, стверджують дослідники.

Бореться з депресією

І навіть тут кава може допомогти. Депресія-серйозна ментальна хвороба, яку складно лікувати без консультацій з лікарем. Однак поліпшити самопочуття може кава. Дослідники поки не можуть з’ясувати, з якої причини це відбувається, проте факт зниження ризику розвитку депресії був описаний в одній з робіт вчених.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 568
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 620
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 040
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 205
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 726
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 893
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
9 443
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 295
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 064
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 816
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 620
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 886
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 832
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
0
Вік - не про них: ці знаки зодіаку стають тільки привабливішим з часом
0
Що потрібно їсти для здорового серця: список найкращих продуктів
0
Відомий ведучий виїхав з України під час війни: його змусили дати пояснення
0
Сонце сяде двічі за день: село, де живуть десятеро людей, готується до космічного видовища
0
Диво на добу: як приїзд Путіна в Красноярськ «збив» ціни на бензин удвічі
0
Не «кохана» і не «королева»: як Чарльз називає Каміллу наодинці
0
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Ірина Білик у леопардових штанях вмостилася на колінах у Павла Зіброва: "Було гаряче"
0
Даша Квіткова зробила болісне зізнання про зраду: "В мене ніби вибили землю з-під ніг"
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...