U-News » Здоров'я » Медики назвали продукти, які загрожують чоловічій фертильності
Всі новини

Медики назвали продукти, які загрожують чоловічій фертильності

Популярність напівфабрикатів та промислово вироблених снеків зростає. Однак їх споживання, схоже, пов'язане з ожирінням, підвищеним ризиком серцево-судинних захворювань та зниженням якості сперми у чоловіків.

Нове дослідження за участю експертів з Копенгагенського університету вивчало вплив промислово оброблених та необроблених продуктів на організм, навіть при споживанні однакової кількості калорій. Результати можна прочитати в журналі Cell Metabolism .

Порівняння необроблених та високооброблених продуктів

Для свого дослідження дослідники залучили 43 здорових чоловіків віком від 20 до 35 років. Усі учасники пройшли два тритижневі етапи: один з переважно необробленими продуктами, а інший — з продуктами високої переробки. Між етапами була тримісячна перерва, щоб дозволити їхньому рівням нормалізуватися.

Для підтвердження результатів учасники отримували або дієту , адаптовану до їхніх потреб , або дієту з додатковими 500 калоріями на день. Обидві дієти були ідентичними за вмістом білків, вуглеводів, жирів та загальної кількості калорій, відрізнявся лише ступінь обробки, пояснює команда.

Збільшення кількості жиру в організмі

Результати показують, що незалежно від споживання калорій, учасники набирали в середньому на один кілограм більше жиру в організмі під час споживання ультраоброблених продуктів, ніж під час споживання необроблених продуктів, повідомляють дослідники. Водночас, показники серцево-судинного здоров'я також погіршувалися.

Крім того, споживання високооброблених харчових продуктів було пов'язане з підвищеним рівнем у крові забруднюючого фталату cxMINP , який, як вважається, має гормональний ефект. Водночас, рівень тестостерону та фолікулостимулюючого гормону, які є вирішальними для вироблення сперматозоїдів, знизився, продовжили експерти.

Високооброблені продукти шкідливі

«Наші результати показують, що ультраоброблені продукти шкодять нашому репродуктивному та метаболічному здоров’ю, навіть якщо їх не споживати в надмірній кількості. Це свідчить про те, що саме обробка цих продуктів робить їх шкідливими », – пояснює автор дослідження Джессіка Престон у нещодавньому прес-релізі.

Отримані результати чітко показують, що поширені рекомендації щодо харчування терміново потребують коригування. Йдеться не лише про тип їжі, але й про те, як вона оброблена. Вживання меншої кількості оброблених продуктів і частіше приготування їжі вдома, ймовірно, може значно знизити ризик хронічних захворювань і гормональних порушень.

Дієта з якомога меншою кількістю оброблених інгредієнтів, таких як цільнозернові продукти, бобові та горіхи, може бути не тільки корисною для схуднення, але й захистити чоловічу фертильність.

FOR UA


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 372
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 550
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
15 957
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 164
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 683
Мало хто знає правду: яке справжнє прізвище Наталії Могилевської і звідки взявся міф про псевдонім
10 337
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 855
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 236
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 035
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 759
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 585
Вчені розповіли, які фрукти та овочі можуть захистити від діабету
8 054
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 856
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Ірина Білик у леопардових штанях вмостилася на колінах у Павла Зіброва: "Було гаряче"
0
Даша Квіткова зробила болісне зізнання про зраду: "В мене ніби вибили землю з-під ніг"
0
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
0
Таємний "син" і діти від різних жінок: що відомо про нащадків Пономарьова та його нове кохання
0
Від світового тріумфу до трагічного фіналу: історія Вітні Гʼюстон, яку знищила залежність
0
«Не впізнаю себе»: Санта Дімопулос покарала чесне фото після того, як погладшала
0
Блогерка зламала ногу через трендові штани: що сталось і як не повторити її помилку
0
Тарабарова назвала найдорожчі кліпи у своїй кар’єрі: скільки коштували знімання
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні дуже важливо набратися терпіння
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...