U-News » Здоров'я » Збереже молодість та продовжить життя: вчені назвали найкращу дієту для здоров'я серця
Всі новини

Збереже молодість та продовжить життя: вчені назвали найкращу дієту для здоров'я серця

Додати як бажане джерело в Google

Харчування має великий вплив на здоров'я. Вчені провели дослідження та назвали дієту, яка позитивно впливає на здоров'я серця.

Щоб перейти на здорове харчування, головне сприймати його як дієту з обмеженнями, бо як можливість досліджувати нові смаки. Саме такий підхід допоможе вам довше зберегти здоров'я та молодість.

Група експертів з харчування дійшла висновку, що найкраща дієта для здоров'я серця та в цілому для всього організму – Середземноморська. Її особливість у тому, що це не така дієта, до якої ми звикли з лікарняних брошур та модних журналів.

Дослідження показало, що у людей, які дотримувалися Середземноморської дієти, ймовірність рецидиву серцевих захворювань була на 50–70% нижчою. Також цей принцип харчування знижує частоти ішемічної хвороби серця, ішемічного інсульту та загальних серцево-судинних захворювань.

Основи харчування Середземноморської дієти:

  • На першому місці завжди повинні бути овочі, фрукти, зелень, злаки, бобові, горіхи, насіння та оливки. Овочі слід вживати багато щодня, а звичайне масло замінити оливковим.
  • Віддайте перевагу продуктам з низьким і середнім глікемічним індексом і відмовтеся від трансжирів.
  • Для гарніру вітаються крупи: булгур, коричневий рис, плющений овес і, звичайно, картопля, проте не смажена. Хліб вибираємо цільнозернову, а пасту та макарони – з твердих сортів пшениці.
  • З продуктів тваринного походження перевага надається рибі та морепродуктам (5 – 6 порцій на тиждень), проте підходить і м'ясо птиці. Червоне та оброблене м'ясо вживається дуже рідко (1 – 2 рази на місяць).
  • Сирам, яйцям та молочним продуктам – так, та й ще раз так.
  • Менше солі – більше спецій. Зауважимо, що споживання надто великої кількості солі може призвести до високого артеріального тиску та, як наслідок, проблем із серцем. Американська кардіологічна асоціація рекомендує споживати не більше чайної ложки солі на день. Натомість зверніть увагу на спеції, які також чудово лоскочуть рецептори і до того ж деякі з них позитивно впливають на роботу серця, наприклад куркумін.
  • Шоколад не є продуктом щоденного споживання, однак і не під забороною. Сприймайте його як свято, яке не потрібно робити повсякденною звичкою. Найкращий вибір для здоров'я – саме чорний шоколад.
  • Так, не кожен день, проте іноді можете дозволяти собі пустощі. Улюблений молочний батончик або жменя картопляних чіпсів не завадять вашому здоровому харчуванню, якщо ви вживатимете їх дійсно рідко. Важливо те, що більшість часу ви їсте здорову їжу.

Важливо дбати про своє серце, щоб уникнути захворювань.

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 141
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 312
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 519
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 319
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 646
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 363
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 432
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 734
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 909
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 901
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 832
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 570
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 412
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...