U-News » Здоров'я » Серце і щоденний раціон: як харчування визначає ваше здоров’я
Всі новини

Серце і щоденний раціон: як харчування визначає ваше здоров’я

Додати як бажане джерело в Google

Серцево-судинні захворювання залишаються однією з провідних причин смертності у світі. Багато факторів впливають на стан серця, але щоденний раціон є одним із найважливіших. 

Наукові дослідження підтверджують, що збалансоване харчування може суттєво знизити ризик проблем із серцем. Видання eatthis.com розповідає, які харчові звички шкідливі, а які навпаки – підтримують здоров’я серця.

Ризик розвитку таких хвороб залежить від кількох чинників: генетики, віку, рівня фізичної активності та харчових звичок. Багато науковців сходяться на думці, що саме дієта може бути найефективнішим способом профілактики. 

Як харчування впливає на серце?

Щоденні харчові звички можуть по-різному впливати на стан серцево-судинної системи. Щоб зрозуміти цей вплив, варто розглянути основні проблеми, пов’язані із серцевими хворобами. Згідно з дослідженням Education in Heart, високий кров’яний тиск, підвищений рівень холестерину, хронічне запалення та ожиріння – це фактори, які часто провокують серцеві захворювання та тісно пов’язані з харчуванням.

Продукти, що шкодять серцю

Американська асоціація серця опублікувала оновлені рекомендації щодо підтримки серцевого здоров’я. Хоч кожна людина має індивідуальні потреби, ці поради, засновані на дослідженнях, є корисним орієнтиром.

Зокрема, щоб знизити ризик серцевих хвороб, слід обмежувати споживання:

  • сильно солоної їжі;
  • продуктів та напоїв із доданим цукром;
  • ультраоброблених продуктів;
  • алкоголю.

Аналогічні висновки містить Журнал Американського коледжу кардіології, де зазначено: "Неякісна" дієта – та, що складається переважно з вищезгаданих продуктів та містить мало фруктів, овочів і цільнозернових продуктів – значно підвищує ймовірність серцево-судинних захворювань.

Нове дослідження показало, що близько 58% раціону західного населення складають оброблені продукти. Регулярне їх споживання значно збільшує ризик розвитку серцевих хвороб.

Корисні продукти для серця

Фахівці також дають рекомендації щодо дієт і продуктів, які підтримують серцеве здоров’я. Вони радять:

  • включати в раціон різноманітні фрукти та овочі;
  • віддавати перевагу цільнозерновим продуктам;
  • обирати здорові, пісні джерела білка.

У поєднанні з обмеженням шкідливих продуктів та напоїв така модель харчування здатна значно знизити ризик серцевих хвороб.

Наукові дані підтверджують: профілактика серцевих захворювань – це комплексний процес. Не існує "чудодійного" продукту чи речовини, які самі по собі захистять серце. Натомість збалансоване харчування, що відповідає численним рекомендаціям, може значно покращити серцево-судинне здоров’я та знизити ризик хвороб.

OBOZ.UA

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 209
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 698
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 412
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 711
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 479
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 649
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 800
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 951
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 935
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 876
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 602
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 457
Олег Винник осоромився новою витівкою: зірка загавкав посеред вулиці в Празі
10 420
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...