U-News » Здоров'я » Вчені назвали несподіваний продукт, який допомогає знизити ризик розвитку раку кишечника
Всі новини

Вчені назвали несподіваний продукт, який допомогає знизити ризик розвитку раку кишечника

Додати як бажане джерело в Google

Лише один звичний продукт на сніданок може стати потужним щитом проти раку кишечника. Британський вчений пояснив, як щоденний вибір продуктів зранку здатен радикально знизити ризик розвитку цієї смертельної хвороби.

Про це пише Daily Express.

Професор біомедицини з Університету Англії Раскін Джастін Стеббінг зазначає, що результати останніх досліджень вказують на реальну можливість захистити організм від онкології.

Медики не приховують тривоги через стрімке поширення колоректального раку серед молоді. Лише за кілька років кількість пацієнтів віком до 55 років у всьому світі зросла вдвічі. Головним винуватцем вважають сучасний раціон, перенасичений ультраобробленою їжею.

«Як онколог-консультант, я постійно чую запитання про те, як мінімізувати ці ризики», —розповів професор Стеббінг.

За його словами, нові дані вказують на несподіваного союзника у цій боротьбі — звичайний йогурт. Виявляється, його регулярне вживання здатне стримувати розвиток агресивних форм раку. Секрет полягає у зміні мікробіому: корисні бактерії в йогурті оздоровлюють природне середовище кишечника, створюючи надійний бар’єр для хвороби.

«Кишечниковий мікробіом відіграє вирішальну роль у загальному стані здоров’я, впливаючи на травлення, імунну функцію та навіть ризик раку», — наголосив професор.

За словами Стеббінга, споживання двох або більше порцій йогурту на тиждень пов’язане з нижчим ризиком розвитку певного типу агресивного колоректального раку, який виникає з правого боку товстої кишки та пов’язаний з гіршими показниками виживання порівняно з раком з лівого боку.

Масштабне дослідження, що тривало кілька десятиліть, охопило понад 150 тисяч добровольців. Його результати підтверджують, що регулярна поява йогурту в меню здатна настільки оздоровити мікрофлору кишечника, що організм отримує природний захист від певних видів онкології.

Науковці кожні два роки ретельно аналізували раціон учасників. Окрему увагу приділили біфідобактеріям (Bifidobacterium), які містяться в йогуртах. Їхню кількість вимірювали безпосередньо у тканинах пухлин понад 3000 пацієнтів, у яких діагностували колоректальний рак.

Однак вчені наголошують, що йогурт не є панацеєю від усіх видів пухлин. Проте ті, хто з’їдав хоча б дві порції на тиждень, значно рідше стикалися з агресивним «біфідобактерія-позитивним» раком правої частини товстої кишки. Цей тип хвороби вважається одним із найпідступніших, адже має низькі показники виживання.

Відомий експерт із харчування та засновник платформи Zoe Тім Спектор зізнається, що сам вживає йогурт майже щодня. Для нього це найнадійніший спосіб підтримати імунітет та налагодити травлення.

  • високий вміст кальцію захищає від остеопорозу.

  • регулярне споживання допомагає стабілізувати тиск.

  • цей кисломолочний продукт може допомогти запобігти розвитку діабету II типу.

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 239
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 746
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 439
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 738
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 503
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 730
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 832
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 966
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 951
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 887
«Він пахнув гниллю і землею»: канадці заскочили снігову людину під час нічного нальоту на смітники
11 652
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 624
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 482
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...