В експериментальну відеострічку, поки доступну в основному американським користувачам iOS-додатка, потрапляють всі ролики, якими поділилися друзі користувача та сторінки, на які він підписаний. Крім того, відображаються популярні у соцмережі відео, ролики, збережені для подальшого перегляду і вже переглянуті.
У тестовій версії програми значок з посиланням на відеострічку замінює іконку Messenger. При вертикальному прокручуванні стрічки відображаються різні відеоканали, а горизонтальними свайпами можна переглядати доступні в них ролики для перегляду. У Facebook говорять, що в майбутньому відеострічка може бути без проблем портована на різні платформи, включаючи Smart TV.
Це далеко не перша ініціатива Facebook, покликана популяризувати соцмережу як платформу для відео, альтернативну YouTube і іншим аналогічним ресурсам. Так, компанія почала підтримувати відео з 360-градусному охопленні, тестує відеопрофілі, що дозволяють замінити аватарку користувача відеороликом, і навіть розробляє додаток для відео у віртуальній реальності.