Основне завдання стюардеси або стюарда автобуса — забезпечити комфорт пасажирів і простежити за виконанням ними всіх правил безпеки. Крім цього, провідники автобуса частково виконують функцію митників: перед посадкою перевіряють наявність документів, які дають право на перетин кордону іншої країни. У разі проблем з паспортом або візою відповідальність за кожного пасажира лягає на перевізника у вигляді досить великих штрафів — від 3000 євро. Тому провідник автобуса — професія відповідальна і вимагає особливої витримки.
Комфорт пасажира понад усе!
У гонитві за низькою ціною на квитки багато перевізників просто економлять на сервісі. Опцію «провідник автобуса» в Україні на міжнародних рейсах вперше ввела європейська компанія Еколайнс. Ця ж компанія пізніше ввела систему «контроль-сервісу». Міжнародні перевізники ретельно відстежують якість своїх послуг, особливо роботу провідників, так як на міжнародних рейсах провідник виконує важливу функцію, забезпечуючи комфорт пасажирам, а також контролюючи їх посадку і висадку.
Чи потрібна стюардеса на внутрішніх рейсах?
В Україні не так багато перевізників, які надають європейський рівень сервісу на внутрішніх рейсах. Автолюкс є лідером серед пасажирських перевізників по Україні, а з 2018 року він скасовує опцію «провідник» на всіх напрямках. Багатьох насторожило таке рішення перевізника. Чи не стане бренд економити на пасажирах? Але в компанії Автолюкс заспокоїли: такі заходи були вжиті для того, щоб навпаки поліпшити рівень комфорту, випустивши на маршрути вдосконалені автоматизовані автобуси.
«В автобусах, де все автоматизовано, пасажири не потребують допомоги провідника, — розповідає виконавчий директор компанії Олександра Гончарук. — Компанія прийняла рішення цього року зробити ставку на комфорт, оновлюючи автобусний парк. Найближчим часом абсолютно всі автобуси Автолюкс будуть обладнані кавовими автоматами і мультимедійними системами. На сьогодні в наших автобусах вже встановлені туалети, є розетка під кожним сидінням, працює безкоштовний інтернет. Як показує досвід, посадка пасажирів на рейс проходить без перешкод та не потребує присутності провідника. Тим більше, що дорога всередині країни займає не так багато часу, як міжнародні рейси, тож пасажир найчастіше хоче присвятити цей час відпочинку і розслабитися».
Репутація не дається в кредит!
За 10 років роботи Автолюкс перевіз кілька мільйонів пасажирів. У цей період компанія змогла завоювати серед пасажирів репутацію відповідального перевізника. І те, що компанія утримує вартість своїх послуг на колишньому рівні, при цьому підвищуючи рівень сервісу, ще раз підтверджує її статус. Сьогодні Автолюкс залишається єдиним перевізником в Україні, чий парк може похвалитися комфортними автобусами і широкою географією маршрутів.
Хороший сервіс — у дрібницях, але саме дрібниці роблять наше життя приємним. Автолюкс — компанія, яка здатна відчути, чого потребує сучасний пасажир, і надати йому умови, які зроблять його поїздку приємною.