U-News » Здоров'я » Вчені: біле вино корисне для кісток
Всі новини

Вчені: біле вино корисне для кісток

Вживання пива та міцних спиртних напоїв призводить до більшого накопичення вісцерального жиру, який пов’язаний із підвищеним ризиком серцево-судинних захворювань, метаболічного синдрому та інших ускладнень для здоров’я.

А ось для вживання вина такого зв’язку не виявлено. Такі дані отримали вчені з Університету штату Айова, результати дослідження представили в журналі Obesity Science & Practice. Робота проводилася під керівництвом Бріттані А. Ларсена, аспіранта факультету неврології.

Для білого вина вчені виявили навіть плюс. Його вживання у помірних кількостях може ущільнювати кістки у людей похилого віку. Зокрема, у дослідженні було виявлено, що люди, які вживали саме біле вино, мали більшу високу мінеральну щільність кісток.

Вчені використали дані із Британського біобанку. Зокрема, оцінювалося здоров’я 1869 осіб віком від 40 до 79 років. Вони повідомляли про демографічні фактори, споживання алкоголю, харчування та спосіб життя. Потім в учасників зібрали зразки крові, виміряли ріст, вагу та склад тіла.

Результати показали, що більше вживання пива та міцних алкогольних напоїв призводило до більшої кількості вісцерального жиру. Помірне вживання червоного вина було з меншою кількістю вісцерального жиру.


Читають Коментують
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 817
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 881
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 145
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 579
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
13 902
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 909
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 749
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 674
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 545
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 702
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 696
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 314
Медики назвали продукти харчування, які «вбивають» нирки
8 689
Італійці рятуються від спеки без кондиціонера: три прості хитрощі для прохолоди вдома
0
Удача сама йде в руки: одному знаку Зодіаку доля готує унікальний шанс до кінця тижня
0
Скандал навколо «розіп'ятої» Полякової: співачка емоційно відреагувала на жорсткий хейт вірян
0
Час над нею невладний: 60-річна Елізабет Герлі підірвала мережу ефектною фігурою в крихітному бікіні
0
Куди зник Павло Костіцин: де під час війни перебуває ексведучий "Битви екстрасенсів" і чим займається
0
Організм б’є на сполох: 6 прихованих ознак гормонального бунту, які ви помилково списуєте на втому
0
Більше ніякого акваріума в шлунку: лікарі розкрили секрет, як назавжди позбутися важкості після їжі
0
Міша Романова опинилася під крапельницями: що сталося з ексучасницею “ВІА Гри”
0
Голлівудська зірка родом з України вийшла заміж і зворушила церемонією в українському стилі
0
Леся Нікітюк показала в повний зріст сина Оскара, якому скоро один рік
0
Третя дитина Бреда Пітта офіційно зреклася його прізвища: за що діти Анджеліни Джолі ненавидять батька
0
Ексдружина Остапчука позбулася його прізвища через чотири роки після розлучення й зробила заяву
0
Раковина блищатиме від чистоти без соди чи оцту: одна хитрість
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...