U-News » Здоров'я » Можна не боятися серцевого нападу: лікарі розповіли, чому рибу варто вживати щодня
Всі новини

Можна не боятися серцевого нападу: лікарі розповіли, чому рибу варто вживати щодня

Наповнена білком, вітамінами та мінералами, риба також є низькокалорійною їжею з нульовим вмістом вуглеводів.

Цей корисний продукт лікарі та дієтологи рекомендують вживати часто та навіть щодня. Якими корисними властивостями цінна риба та як вона впливає на організм, розповідаємо в матеріалі.

Знижує ризик серцевих захворювань

Дослідження показали, що споживання хоча б двох порцій (175 грамів) жирної риби щотижня було пов'язане з меншим ризиком виникнення серйозних серцево-судинних захворювань, таких як серцевий напад чи інсульт. Дієтологи рекомендують обирати жирну рибу, багату на Омега-3, таку як лосось, сардини, форель і тунець білого кольору. 

Зменшує випадки депресії

За даними дослідження, насичення організму Омега-3 і здоров'я мозку між собою тісно взаємопов'язані. Регулярне вживання риби знижує прояв депресивних станів.

Покращує здоров'я мозку

Омега-3, що містяться у жирній рибі, можуть допомогти захистити ваш мозок. Дослідження 2020 року, проведене вченими з Колумбійського університету в Нью-Йорку, виявило, що літні жінки (із середнім віком 70 років), які мали найвищий рівень Омега-3 жирних кислот у крові, також мали більший обсяг білої речовини в мозку.

Жирні кислоти, ймовірно, сприяють протизапальній реакції і допомагають мозку боротися зі пошкодженнями, викликаними старінням, а також з токсинами, що містяться в забрудненому повітрі.

Сприяє здоровому сну

Вчені досліджували режим сну чоловіків протягом п'яти місяців, які вживали атлантичну рибу три рази на тиждень, а також чоловіків, які їли інші види білка, наприклад, курку або м'ясо. Учасники експерименту із першої групи повідомили про покращення сну та працездатності. 

Зменшує запалення суглобів

Споживання риби може зменшити запалення, пов'язані із ревматоїдним артритом. Включення у раціон різних видів морських продуктів сприяє зниженню хворобливих симптомів.

МЕТА


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 573
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 090
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 684
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 248
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 714
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 406
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
10 907
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 521
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 295
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 885
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 867
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 846
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 307
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Фальшива інвалідність у 72% прокурорів – масштаби порушення вражають
0
У блискучій сукні з оголеною спиною і на шпильках: Тіна Кароль анонсувала новий концерт
0
Настя Каменських знову вийде заміж за Потапа: співачка заінтригувала заявою
0
Не боги, а прибульці: колишній перекладач Ватикану дав скандальне тлумачення Біблії
0
Чому чоловік і дружина перестають відверто говорити: 7 причин емоційної дистанції
0
З 18 серпня життя піде в плюс: ці 3 знаки зодіаку отримають довгоочікувані новини
0
K-pop-блогерка померла під час прямого ефіру після хвилі критики з боку фанатів
0
«Я лоханулась»: Оля Полякова відверто розсекретила, із чим залишиться у разі розлучення
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...