U-News » press release » Розпакування упаковки від Едуарда Лозовського
Всі новини

Розпакування упаковки від Едуарда Лозовського

Виявляється, якщо поєднати найнудніший напій із найтривіальнішим предметом вийде яскравий, унікальний продукт, який користується попитом в Україні та за кордоном – карпатська джерельна вода, що продається під торговою маркою VODA UA.

Здавалося б, який напій може бути банальнішим за воду. І який предмет може бути тривіальнішим, ніж упаковка? Виявляється, якщо поєднати найнудніший напій із найтривіальнішим предметом вийде яскравий, унікальний продукт, який користується попитом в Україні та за кордоном – карпатська джерельна вода, що продається під торговою маркою VODA UA. Як вдалося зробити таке маркетингове чаклунство, розповідає Едуард Лозовський, генеральний індустріальний менеджер компанії «Астрея». Він вважає, що вся справа у комплексному підході та одному секретному інгредієнті, про який він обіцяв розповісти нам сьогодні.

Едуард, мабуть, у Вас все про це запитують - але як так сталося, що Ви вирішили пов'язати своє життя з водою, а не стати космонавтом, наприклад?

Це справа мого дитинства, юності та всього життя. Все почалося, коли одного разу в дитинстві мене відправили до піонерського табору. Там була чудова екскурсія до джерел з «живою» водою. І ця тема просто захопила мене. Я багато читав про антибактеріальні, імуностимулюючі та інші цілющі властивості води, про вплив на організм речовин, що містяться в ній. Крім того, у моєї бабусі були проблеми з жовчною бульбашкою, не допомагали ні ліки, ні дієти. Але після відвідин санаторію з цілющими водами болі перестали її турбувати і хвороба відступила. І тоді я вирішив знайти джерело такої «чарівної» води та дати можливість людям її споживати. А найцінніша вода – гірська, яка сама виходить на поверхню. З 2016 року моя компанія видобуває воду з різних мінеральних джерел України та шукаємо нові родовища. Якісна питна вода – велика рідкість. Кілька місяців команда фахівців досліджувала можливі родовища, проводила аналізи, і джерело було знайдено: село Старий Мізунь у самому серці Карпат, де на багато кілометрів немає джерел забруднення. Про цю приголомшливу воду я можу розповідати годинами, тому краще відразу зупините мене.

Вода не схожа на продукт, що сам себе продає. Вона вся виглядає однаково, і смак досить схожа. Потрібен якийсь прийом, щоб показати її привабливість аудиторії. Що допомагає вам просувати мінеральну воду? У чому секрет?

При виборі товару перше, що бачить споживач, – це упаковка. Вона здатна розповісти історію та викликати миттєві емоції. Стильну та унікальну упаковку часто використовують повторно, зберігають і навіть виставляють напоказ. Грамотне та продумане оформлення товару допомагає зробити акцент на перевагах, відобразити цінність. А в ніші мінеральної води, де чимало альтернативних пропозицій, ще й підкреслити відмінності від конкурентів.

І команда «Астрея» під моїм керівництвом доклала максимум зусиль, щоб зробити нашу воду помітною та незабутньою. Пляшки VODA UA виділяються серед усіх марок, представлених в асортименті, незвичайною формою та дизайном у національній стилістиці.

 

На що Ви наголошували в роботі над впізнаваністю продукту?

Численні дослідження показали, що привабливість упаковки підвищується приблизно третину, якщо споживача задіяні одночасно кілька органів чуття. Тут важливі і кольори, текстури, і оформлення. Товару додають привабливість опуклі елементи, незвичайна форма чи поверхня. А якщо бренду вдалося привернути увагу покупця, а тим більше змусити взяти товар до рук, це вже 50% успіху.

Ми з великою увагою поставилися до упаковки свого товару і врахували всі вищезгадані критерії. По-перше, відразу впадає в око оригінальна форма пляшок і опуклі елементи у вигляді маків. Пляшки тактильно приємні, їх хочеться краще розглянути. По-друге, етикету продовжує квіткову тему – залежно від виду води її прикрашають сині чи червоні маки. Це також наголошує на національній стилістиці. Ну і звичайно назва бренду є яскравим посиланням на локальність продукту VODA UA, зроблену в Україні, українцями для українців.

А у чому секретний інгредієнт успіху VODA UA?

Мушу вас розчарувати. Як казав один із героїв у мультфільмі «Панда Кунфу» – секретного інгредієнта не існує. Робіть свою роботу добре і отримайте хороший результат. Звучить банально, але це працює.

Читай U-News в Google News
Читають Коментують
Андрій Данилко відгуляв гучне весілля і показав наречену
27 508
Генерал Марченко розповів, коли в Україні можуть завершитися активні бойові дії
22 793
У мережі показали кілька людей, які гірко пошкодували, що зробили тату
18 823
Війна скоро вступить в нову фазу - британська розвідка
16 624
37-річна Тіна Кароль вперше показала своє фото на паспорт: без фотошопу виглядає так, що не впізнати
16 298
Французький вчений видав фотографію шматка ковбаси за чіткий знімок зірки
13 481
Вирішальні тижні для ЗСУ. Сценарії війни від NYT
12 567
Знайдено щоденник Людмили Путіної, який вона вела під вигаданим ім'ям
11 739
У чому секрет фірмової зачіски Бориса Джонсона. Шість основних версій
11 637
У РФ назвали умову переговорів Путіна та Зеленського
11 079
У Повітряних силах засвітили модернізований МіГ-29: озброєно ракетами Р-27 із дальністю до 90 км
11 070
Якщо у вас є склянка кефіру, приготуйте легкий десерт без випічки
10 997
Що потрібно зробити з пшоном, щоб каша не гірчила
10 459
Як легко відбілити ванну до ідеального стану: 3 перевірені способи

Якщо не підтримувати чистоту ванни, згодом вона може ...

Мінімальний набір кухонного приладдя для молодої сім'ї

Згодом на кожній кухні формується оптимальний набір ...

Секс для них – справа другорядна: найгірші коханці за знаком Зодіаку

Астрологи назвали знаки зодіакального кола, представники ...