U-News » Здоров'я » Два популярні види чаю провокують різкий стрибок артеріального тиску
Всі новини

Два популярні види чаю провокують різкий стрибок артеріального тиску

Австралійські вчені попередили про різке підвищення тиску після вживання двох видів чаю. Причому виявилося, що показники змінюються протягом 30 хвилин після чаювання.

Високий тиск є провісником таких серйозних проблем зі здоров’ям, як інфаркт та інсульт. Справа в тому, що при гіпертонії серце працює з підвищеним навантаженням, прокачуючи кров по всіх системах організму. Дана проблема з часом може спровокувати серйозні захворювання серцево-судинної системи. Довгий час вважалося, що чай сприятливо впливає на здоров’я, але недавнє дослідження австралійських учених підтвердило, що це не завжди так.

В експерименті взяли участь чоловіки та жінки з нормальним тиском та з діагностованою гіпертонією. Їм пропонувалося пити по 5 чашок зеленого та чорного чаю протягом 7 днів. Виявилося, лише через 30 хвилин після вживання напоїв у добровольців різко підвищувався тиск. При цьому вже за годину показники поверталися в норму. Більш того, при регулярному чаюванні вплив напоїв на організм призводив до серйозних змін у показниках тиску, що вимірюється в амбулаторних умовах.

При цьому інші дослідження, опубліковані у низці наукових журналів, підтвердили здатність чаю позитивно впливати на стабілізацію тиску. Після аналізу 11 наукових праць за участю кількох сотень осіб, огляд яких було оприлюднено на сторінках PLOS ONE, з’ясувалося, що регулярне вживання даного напою є корисним при гіпертонічній хворобі. При цьому вплив чаю на організм був названий незначним, але помітним на рівні популяції.

Оскільки результати проведених досліджень демонструють суперечливі результати, вчені поки не беруться говорити про те, наскільки корисним цей напій може бути. Зважаючи на все, фахівці продовжать розбиратися в цьому питанні.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 724
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 115
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 136
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 880
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 381
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 631
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 218
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 629
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 398
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 986
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 972
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 877
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 394
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
53-річний брат Джолі приголомшив реакцією консервативного батька на свій камінг-аут
0
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
0
«Виведіть його зі сцени!»: у мережі розкрили подробиці скандальних виходів Дана Балана на приватних вечірках
0
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Куди зникають гроші: 10 неочевидних витрат, які ви допускаєте щодня і самі цього не помічаєте
0
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Анатолій Анатоліч розповів про стосунки з Владом Ямою й чи гостює у нього в США
0
Сигнали, які ми ігноруємо: як наприкінці літа зрозуміти, що організму критично бракує магнію
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Онук Софії Ротару здивував змінами у зовнішності: який вигляд має Анатолій Євдокименко, що втік за кордон
0
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...