Відсутність у певну годину віялових відключень у одному з районів Києва зовсім не означає, що у квартирі чи офісі буде безперебійний інтернет.
Про це повідомляють оператори мобільного зв’язку та постачальники інтернету.
Проблема – у відсутності персонального представника постачальника послуг в кожному будинку.
«Якщо у вашому будинку є світло, це ще не означає, що у приміщенні, де розташоване наше обладнання також є електрика, – розповідає представник одного з провайдерів столиці, – інтернету чи зв’язку у вас може не бути з двох причин – або ваш будинок знеструмлений і не працює передавальна техніка, або наш офіс знеструмлений і не працюють сервери».
У компанії Київстар, у соціальних мережах якої щодня з’являються повідомлення від споживачів послуг, які просять повернути інтернет та зв’язок, або не знімати кошти за невикористані години трафіку, на запит кореспондента «Великого Києва» відповіли, що мають декілька автономних джерел живлення, аби забезпечувати послугу. Однак і тут є проблеми:
«Частина базових станцій компанії обладнані джерелами автономного живлення, які залежно від навантаження на мережу, можуть працювати 3-4 години. Якщо за цей час подача електроенергії не відновлюється, компанія використовує пересувні дизель-генератори. Співробітники обслуговують та піклуються про запаси палива, де це можливо. Водночас, робота мереж мобільного зв’язку залежить від стабільного енергоживлення – стандартна базова станція на місяць використовує енергії як приватний будинок», –повідомили в Київстар.