U-News » Здоров'я » Доведено користь бобових для здоров’я серця
Всі новини

Доведено користь бобових для здоров’я серця

Вчені з США довели благотворний вплив бобових на здоров’я серцево-судинної системи.

Вони стверджують, що дієта з високим вмістом бобових ефективно знижує рівень холестерину в крові за рахунок білка і клітковини.

Дослідники Колорадського університету ввели в раціон мишей, які страждали від ожиріння, квасолю і за час експерименту вага гризунів значно зменшилась. Таке харчування знизило рівень холестерину у тварин, значно поліпшило стан серцево-судинної системи.

В ході паралельного експерименту вчені оцінювали вплив бобових на пацієнтів, хворих з діабетом другого типу. В результаті з'ясувалося, що вони захищають організм від шкідливої ​​дії вільних радикалів і зменшують пошкодження тканин, що значно поліпшило здоров'я серця.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 098
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 946
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
16 664
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 381
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 923
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 002
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 124
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 010
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 606
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 567
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 179
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 745
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 080
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Імпортозаміщення в кіно: у Петербурзі цілими днями показують стрічку про Колобка
0
Військовозобов'язаним за кордоном полегшили доступ до консульства – що змінилося
0
Лопес у 57 років виглядає на 30: співачка в спідньому показала ідеальний прес та бюст без ретуші
0
Справа не в голоді: несподівані причини, чому бурчить у животі, та коли це небезпечно
0
Новий гучний скандал: Олі Поляковій нагадали її неоднозначні слова про допомогу армії
0
Помилка при лихоманці: коли температуру треба збивати негайно, а коли краще зачекати
0
Ахтем Сеітаблаєв нарешті відверто розповів, чому за крок до весілля покинув молоду наречену
0
Зіпсують усю працю: які кришки категорично не можна купувати для консервації
0
Навіщо розпилювати оцет біля вхідних дверей: цей лайфхак мало хто знає
0
Від сценічного освідчення до розлучення: нардеп та відома акторка оголосили про розірвання шлюбу
0
Зменшить цукор у крові та зменшить ризик розвитку деменції: користь булгуру
0
Що таке жіноча інтуїція і чи справді вона існує: психологи дали несподіване пояснення
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...