U-News » Здоров'я » Названий напій, який позбавляє від жиру на животі
Всі новини

Названий напій, який позбавляє від жиру на животі

Додати як бажане джерело в Google

Вісцеральний жир накопичується всередині черевної порожнини, підвищуючи ризик розвитку хронічних захворювань. Але є один корисний напій, який допомагає з часом істотно зменшити обсяг жирового прошарку.

Вісцеральний жир знаходиться глибоко в черевній порожнині і обволікає важливі внутрішні органи, такі як печінка, шлунок, нирки і кишечник. Якщо накопичується надмірна кількість вісцерального жиру, підвищується ризик розвитку таких хронічних захворювань, як діабет другого типу, гіпертонія і серцеві захворювання. Саме тому так важливо знайти способи зменшити обсяги вісцерального жиру.

Правильна дієта є ефективним засобом боротьби проти цього небезпечного жиру, і є продукти, які безпосереднім чином допомагають зменшувати обсяг живота.

Згідно з результатами дослідження, опублікованого в журналі Obesity, зелений чай допомагає боротися з вісцеральним жиром.
Зелений чай виготовляють з листя рослини Camellia Sinensis. І цієї рослини також виготовляють чорний чай.

В рамках дослідження, покликаного перевірити здатність зеленого чаю зменшувати обсяг вісцерального жиру і ризик розвитку серцево-судинних захворювань, вчені обстежили людей, які ведуть типовий спосіб життя.

Зелений чай містить антиоксиданти під назвою поліфеноли, які складають близько 30% ваги сухого чаю. Більшість цих речовин-це флавоноїди, звані катехінами.

Властивості катехінів зеленого чаю стали об’єктом безлічі досліджень, оскільки вчених все більше цікавить питання про роль катехінів в процесі зниження ваги.

Щоб дослідити здатність катехінів боротися з ожирінням, вчені запросили японських чоловіків і жінок з вісцеральним ожирінням.

Вони провели подвійне сліпе дослідження тривалістю в 12 тижнів, в ході якого учасники повинні були пити зелений чай, що містить 583 міліграми катехінів (катехінова група) або 96 міліграмів катехінів (контрольна група) в день.

В ході подвійних сліпих досліджень ні вчені, ні самі учасники не знають, яке лікування отримують учасники і якому впливу вони піддаються.

Добровольців попросили харчуватися як зазвичай і дотримуватися свого звичного способу життя.

Що показало дослідження?

Вчені виявили, що в порівнянні з контрольною групою в учасників з катехінової групи зменшення обсягів вісцерального і підшкірного жиру виявилося більш вираженими.

Що ще важливіше, обсяги вісцерального жиру “з часом істотно зменшилися”, як відзначили вчені.

Але цим ефект від вживання зеленого чаю не обмежився. Вчені зафіксували в катехіновій групі більш істотне зниження систолічного тиску і рівня холестерину ліпопротеїнів низької щільності.

Холестерин ліпопротеїнів низької щільності і високий кров’яний тиск — це провісники захворювань серця, які часто супроводжують накопичення вісцерального жиру.

Що саме робить зелений чай ефективним засобом боротьби з ожирінням?

Результати нових досліджень показують, що вживання зеленого чаю та екстракту зеленого чаю може сприяти зниженню ваги та зменшенню кількості жиру, оскільки вони прискорюють метаболізм та окислення жиру.

Одне дослідження, в якому брали участь страждають ожирінням чоловіки, показало, що катехіни під назвою EGCG самі по собі мають здатність прискорювати процес окислення жирів.

Учасники дослідження отримували по 300 міліграмів EGCG протягом двох днів, і у них було відзначено істотне прискорення темпів окислення жирів в порівнянні з групою плацебо.

У багатьох дослідженнях вчені використовують екстракт зеленого чаю, який володіє більш вираженою ефективністю, ніж заварений зелений чай.

Це зовсім не означає, що ви не можете отримати таку ж кількість катехінів, вживаючи заварений чай. Просто вам доведеться пити більше чаю, – зазначили вчені.
Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 194
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 642
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 396
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 692
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 458
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 582
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 785
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 940
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 925
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 859
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 596
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 443
Олег Винник осоромився новою витівкою: зірка загавкав посеред вулиці в Празі
10 398
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...