Двигун – це серце будь-якого автомобіля, і якщо з агрегатом трапляються проблеми, то це сильно б’є по кишені його власника. Особливо це актуально, коли мова заходить про преміальні європейські кросовери.
Взявши за основу дослідження таких компаній, як Car Complaints, Consumer Reports і NHTSA журналісти склали ТОП-10 дорогих європейських кросоверів, які прославилися своїми ненадійними силовими агрегатами.
Mercedes-Benz GLA (2015) – автомобіль оснащували 2,0-літровими турбомоторами потужністю 208 к.с. І через них, до речі, модель відкликали цілих чотири рази;
- Audi Q7 (2017 року) – у цьому кросовері 2,0-літровий рядний 4-циліндровий турбомотор, а також V6 об’ємом 3,0 літра отримали від аналітиків “Consumer Reports” жахливу оцінку в 1 бал із 5 можливих;
- Mercedes-Benz GL450 (2007) – агрегати сімейства M273 є тими двигунами, від якого варто триматися подалі. Проблеми з ланцюгом ГРМ, електрикою та витіканням олії – лише вершина айсберга;
- Mercedes-Benz ML350 (2006) – силовий агрегат цього кросовера мав безліч проблем, особняком серед яких були несправності розподільного валу, поломки по електричній частині і нестабільна робота;
- BMW X6 (2011 року) – цей кросовер вважається одним із тих BMW, обслуговування яких виходить дорожче, ніж їх покупка. Модель відкликали 13 разів. І кілька сервісних кампаній стосувалися проблем саме з мотором, включаючи перегрів та величезну витрату олії;
- Audi Q5 (2014 року) – 2,0-літровий мотор TFSI ст. цей кросовер є справжнім головним болем для власників. Причини – велика витрата олії, проблеми з ланцюгом ГРМ і насосом рідини, що охолоджує;
- Land Rover Discovery другого покоління (2002) – турбодизель TD5 показав себе з поганого боку. Проблеми з прокладкою ГБЦ, перегрів та витік рідини, що охолоджує, тільки частина несправностей, з якими постійно стикалися власники позашляховика;
- BMW X5 (2008 року) – багато моторів BMW є дуже надійними, але агрегат серії N62 явно не входить до їх числа. Двигун сильно критикували за часті проблеми, включаючи витік олії;
- Porsche Cayenne (2004) – деякі мотори в кросоверах першого покоління здатні працювати вічно, але є і ті, які сильно зіпсували репутацію моделі. Cayenne продавався з 4,5-літровим бензиновим турбомотором V8, який прославився проблемами із пластиковими трубками охолодження. У результаті машина страждала від витоків рідини, що охолоджує, і наступним виходом силового агрегату з ладу;
- BMW X3 (2013) – головні претензії до цього кросоверу з точки зору надійності стосувалися його мотора серії N20. Проблеми з ланцюгом ГРМ змусили BMW провести кілька відгукних кампаній.