U-News » Здоров'я » Вчені визначили, що ці продукти допомагають довше жити людям, у яких проблеми із серцем
Всі новини

Вчені визначили, що ці продукти допомагають довше жити людям, у яких проблеми із серцем

Серцево-судинні захворювання є однією з головних причин смерті в усьому світі. Зменшити ризик виникнення цих захворювань можна дотримуючись правильного харчування

Серцево-судинні захворювання є однією з головних причин смерті у світі, а в багатьох країнах світу й основною причиною смерті. Через це питання здоров’я серця є критично важливим для всієї системи охорони здоров’я.

Незалежно від того, чи діагностовано у вас захворювання серцево-судинної системи, чи ви просто занепокоєні підтримкою здоров’я свого серця, є науково підтверджені кроки, які допоможуть вам жити довше, зокрема уважно стежити за тим, що ви їсте. Нещодавні дослідження показують, що включення до раціону більшої кількості продуктів рослинного походження, особливо продуктів, багатих омега-3 жирними кислотами, може бути ключем до збільшення довголіття для людей із серцево-судинними проблемами.

В аналізі, опублікованому в журналі Американського коледжу кардіології, вчені вивчили дані, зібрані з 905 осіб, середній вік яких становив 67 років. Усі вони були пацієнтами із серцевою недостатністю. Серцево-судинні проблеми у них виникали з різних причин. Автори дослідження також відзначили рівень альфа-ліноленової кислоти (АЛК) пацієнтів, яка є омега-3 жирною кислотою, яка міститься в продуктах рослинного походження.

Спостереження за пацієнтами проводилось впродовж 2,4 року. За цей час 140 пацієнтів померли від різних причин, а 85 померли через серцево-судинні захворювання. Коли дослідники порівняли пацієнтів із найвищим і найнижчим рівнями АЛК, вони виявили, що ті, хто мали вищий рівень цієї кислоти, мали менший ризик першої госпіталізації через серцеву недостатність, серцево-судинну смерть або смерть від усіх причин.

Дослідники зазначають, що включення деяких продуктів, багатих на АЛК, таких як волоські горіхи, до раціону будь-якої людини, незалежно від того, страждає вона від серцево-судинної недостатності, може призвести до покращення роботи серцево-судинної системи.

Хоч це дослідження і є спостережним, воно є ще одним дослідженням у зростаючій кількості аналізів, які вказують на позитивний зв’язок між омега-3 жирними кислотами та профілактикою або лікуванням серцевих захворювань.

АЛК та омега-3 жирні кислоти можуть допомогти запобігти серцевим захворюванням завдяки їхньому впливу на запалення. Вчені давно з’ясували, що захворювання серця та інші хронічні захворювання мають запальний компонент.

Чудовими продуктами, які принесуть у ваш раціон АЛК та омега-3 жирні кислоти, є волоські горіхи, насіння конопель, насіння чіа й насіння льону. Вони також містять антиоксиданти, які допомагають боротися із запаленнями. Додавати ці продукти до страв можна різними способами, зокрема насінням можна посипати основні страви або салати чи замішувати в смузі. Також можна робити бутерброди із горіховим маслом або просто регулярно їсти горіхи. 

Хорошим джерелом АЛК є бобові та брюсельська капуста, а інші омега-3 жирні кислоти можна знайти у жирній рибі й морепродуктах, авокадо, печінці тріски та оливковій олії.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 396
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 560
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
15 967
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 170
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 689
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 860
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 241
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 038
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 768
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 592
Вчені розповіли, які фрукти та овочі можуть захистити від діабету
8 060
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 859
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 800
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Ірина Білик у леопардових штанях вмостилася на колінах у Павла Зіброва: "Було гаряче"
0
Даша Квіткова зробила болісне зізнання про зраду: "В мене ніби вибили землю з-під ніг"
0
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
0
Таємний "син" і діти від різних жінок: що відомо про нащадків Пономарьова та його нове кохання
0
Від світового тріумфу до трагічного фіналу: історія Вітні Гʼюстон, яку знищила залежність
0
«Не впізнаю себе»: Санта Дімопулос покарала чесне фото після того, як погладшала
0
Блогерка зламала ногу через трендові штани: що сталось і як не повторити її помилку
0
Тарабарова назвала найдорожчі кліпи у своїй кар’єрі: скільки коштували знімання
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні дуже важливо набратися терпіння
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...