U-News » Здоров'я » 6 фактів, що підтверджують позитивний ефект алкоголю
Всі новини

6 фактів, що підтверджують позитивний ефект алкоголю

Помірне споживання алкоголю цілком може бути корисним – це підтверджують дані різних досліджень і спостережень з лікарської практики.

Діє як антикоагулянт. Багатьом вченим відомий такий факт: в країнах, де традиції культури харчування мають на увазі обов’язкове вживання червоного вина, спостерігається більш низька смертність від серцево-судинних захворювань. Багато наукові експерти впевнені, що це пов’язано зі здатністю червоного вина діяти як природний антикоагулянт з ефектом профілактики тромбоутворення. У свою чергу 13-річне дослідження вчених Гарвардського університету з участю 12 000 чоловіків-гіпертоніків показало: помірне присутність алкоголю в раціоні підвищує рівень «хорошого» холестерину, позитивно впливає на працездатність серця.

Любителі вина рідше студяться. Згідно з результатами дослідження американських та іспанських вчених, серед людей, які люблять побалувати себе келихом вина, знижений ризик застудитися. Підраховано, що для шанувальників червоного вина він зменшується на 60%, для тих, хто віддає перевагу білому, – на 88%. Фахівці вважають, що невеликі дози алкоголю надають стимулюючий вплив на імунітет.

Профілактика каменів у нирках. Наявні дані говорять, що пиво і вино знижують ймовірність постраждати від сечокам’яної хвороби на 41% і 31% відповідно.

Тренування мозку. Алкоголь як би дивно це не звучало, є «тренажером» для судин і клітин головного мозку, його помірне споживання підтримуючи вищу нервову діяльність на належному рівні. Відомий факт: серед людей, які випивають по келиху червоного вина в день, нижче ризик розвитку деменції та інших когнітивних порушень.

Захист від раку простати. Вчені, які проводили в США дослідження за участю понад 1500 чоловіків, встановили: споживання червоного вина уповільнює зростання ракових клітин простати у чоловіків, знижуючи ризик виникнення онкологічного захворювання цього органу.

Підтримка серця після інфаркту. Помірне вживання алкоголю корелює з меншим рівнем смертності серед перенесли інфаркт міокарда, та, особливо, смертності від серцево-судинних хвороб. За даними, опублікованими в European Heart Journal, чоловіки, які перенесли інфаркт і згодом вживали в день одну-дві порції алкогольних напоїв, ризикують померти на 14% менше, притому ризик смерті від серцево-судинних захворювань у них знижений на 42%.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 165
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 979
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
16 820
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 432
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 960
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 127
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 245
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 070
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 668
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 618
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 193
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 761
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 127
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Євгенія Власова повернулася на сцену у 48 років: як зараз виглядає співачка
0
«Преміальне казино»: як російські компанії замінили чесні виплати робітникам лотереєю
0
Солодкий обман: на що звертати увагу при купівлі вівсянки, щоб не нашкодити здоров'ю
0
Імпортозаміщення в кіно: у Петербурзі цілими днями показують стрічку про Колобка
0
Військовозобов'язаним за кордоном полегшили доступ до консульства – що змінилося
0
Лопес у 57 років виглядає на 30: співачка в спідньому показала ідеальний прес та бюст без ретуші
0
Справа не в голоді: несподівані причини, чому бурчить у животі, та коли це небезпечно
0
Новий гучний скандал: Олі Поляковій нагадали її неоднозначні слова про допомогу армії
0
Помилка при лихоманці: коли температуру треба збивати негайно, а коли краще зачекати
0
Ахтем Сеітаблаєв нарешті відверто розповів, чому за крок до весілля покинув молоду наречену
0
Зіпсують усю працю: які кришки категорично не можна купувати для консервації
0
Навіщо розпилювати оцет біля вхідних дверей: цей лайфхак мало хто знає
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...