У компанії Bolt зазначили, що водія назавжди відсторонили від користування сервісом і висловили готовність співпрацювати з правоохоронцями. Тим часом мовний омбудсмен пообіцяв покарання для чоловіка, який відмовився надавати послуги державною мовою.
Компанія Bolt заблокувала доступ до свого застосунку для таксиста, який напередодні в Києві вигнав пасажирок із автівки та скасував замовлення через небажання говорити українською. Про це повідомив громадський діяч Андрій Смолій на своїй Facebook-сторінці та опублікував скріншот відповіді компанії на мовний скандал, розказує Фокус.
Так, у компанії заявили, що до "акаунту водія було вжито всіх необхідних заходів" — його назавжди відсторонили від користування сервісом.
"Ми також готові співпрацювати з правоохоронними органами і надати всю необхідну інформацію за їхнім офіційним запитом", — ідеться в повідомленні.
Також у компанії зазначили, що регулярно інформують водіїв щодо неприпустимості використання музичного супроводу в салоні авто без згоди пасажирів, а також необхідності утриматися від відтворення музики російських виконавців. Також у компанії підкреслили, що регулярно інформують водіїв про необхідність спілкування з клієнтами державною мовою.
Мовний скандал у Києві — що сталося
26 жовтня стало відомо про те, що київський таксист відмовився довести українську громадянку до місця призначення, після того як вона попросила його розмовляти державною мовою. Чоловік назвав її "хворою" і висадив з машини.
На ситуацію відреагував Уповноважений із захисту української мови Тарас Кремінь. Мовний омбудсмен повідомив, що звернувся до правоохоронних органів і в компанію таксі з метою встановлення особи чоловіка. У разі встановлення його особи, можуть бути зроблені юридичні кроки, і йому буде пред'явлено звинувачення в порушенні мовного закону, що може спричинити за собою сплату штрафу. Розмір штрафу становить від 3400 до 5100 гривень, вказав Кремінь