Українка стверджує, що платіжки слід уважно перевіряти перед тим, як оплачувати.
Українка розповіла, що почала отримувати рахунки за електроенергію із подвійними нарахуваннями. Відповідну скаргу вона опублікувала у коментарях на facebook-сторінці YASNO.
Українка поскаржилася, що почала отримувати дивні рахунки за спожиту електроенергію. У месенджер Viber їй надійшло повідомлення, в якому була лише сума до оплати та посилання для проведення операції. Сума була виставлена вдвічі вищою, а пояснень ніяких немає.
"Рахунок загалом виглядає по-іншому. І нижче – бовк! Посилання на оплату, звичайно, з подвійним нарахуванням, а може хтось не додивиться і випадково сплатить", - поскаржилася клієнтка.
Фахівці YASNO відповіли жінці, що компанія справді розсилає платіжки із сумами, які можуть відрізнятись від фактичного споживання. Справа в тому, що в рахунок включають суму за очікуване споживання поточного місяця, але платити її можна за бажанням.
"У рахунках від YASNO окрім нарахувань за фактично спожиту електроенергію також вказана сума за очікуване споживання поточного місяця – це рекомендований платіж і ви самостійно вирішуєте оплачувати дану суму чи ні", - відповіли в компанії.