U-News » Здоров'я » Фармацевт назвав вітамінні таблетки, які сприятимуть розвитку раку легенів
Всі новини

Фармацевт назвав вітамінні таблетки, які сприятимуть розвитку раку легенів

Багато вітамінні таблетки не потрібні, але і не завдають шкоди. Але той, хто приймає багато В12, збільшує ризик захворювання на рак. Що це означає для веганів, яким потрібен вітамін?

Як пише видання Die Zeit, за словами професора медицини і фармацевта Мартіна Смоллича (професор Інституту харчування при Університетській клініці Шлезвіг-Гольштейн), який очолює робочу групу Pharmakonutrition і веде блоги на Ernaeehrungsmedizin.blog, вітамінні добавки популярні.

Виробники, які продають поживні мікроелементи, люблять рекламувати з позитивним ефектом.

“Навряд чи будь-який інший вітамін робить такий сильний вплив на ваше самопочуття і фізичну працездатність, як вітамін B12”, – говорить портал здоров’я Foodspring.

Про безпеку біологічно активних добавок, вітамінів було багато написано. За словами професора, такі вітаміни, як A, D, E і K не слід приймати занадто багато. Тому що вони можуть накопичуватися в організмі, а потім шкодять вашому здоров’ю. У разі водорозчинних вітамінів, тобто вітаміну С і вітамінів групи В, гіпотеза полягала в тому, що те, що занадто багато, просто знову виводиться з сечею, тому ніякого збитку не очікується.

Протягом деякого часу з’явилися дані про те, що можна передозувати вітаміни групи В. Дослідження показали, що люди , які ковтають вітаміни групи В – якщо B6, B9 або B12 – мають більш високий ризик розвитку раку легенів.

Подальший доказ в даний час надано дослідженням. Дослідники перевірили більш ніж 20 окремих вітамінів. Дослідники спеціально досліджували вітамін В12, щоб дізнатися, чи так він шкідливий. Ними було встановлено, що надмірне захоплення В12 може призвести до раку легенів.

Оцінка показала, що чим вище рівень вітаміну В12, тим вище ризик раку легенів. А також в генетичному аналізі вчені встановили, що деякі генні варіанти підвищують рівень B12 в крові. І люди, які несуть ці варіанти генів, також частіше хворіють на рак легенів.

Висновки з поточного дослідження, однак, цілком зрозумілі: для діагностованого дефіциту вітаміну B12 безпечно приймати певний період прийому високих доз вітаміну – до тих пір, доки дефіцит не буде збалансований. Навіть люди, які піддаються підвищеному ризику дефіциту вітаміну B-12, такі як вегани, літні люди або пацієнти із захворюваннями шлунка і кишечника, не повинні турбуватися. Особливо, якщо ви приймаєте добавки тривалої дії, які містять менше 25 мкг в день. Просто так, і особливо в довгостроковій перспективі і в високих дозах, вам безумовно не слід приймати вітамін B12.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 417
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 655
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 353
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 223
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 465
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 942
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 663
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 309
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 290
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 901
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 393
«Не вміщається в жодну анкету»: чоловік із найдовшим прізвищем в Україні показав свій паспорт
10 006
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
9 058
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Знизьте тиск без ліків: 5 продуктів, які за даними досліджень працюють краще за таблетки
0
NYT: європейці просять Трампа повернути діалог з РФ і вимагають місця за столом переговорів
0
«Я ніколи не була в кращій формі»: 48-річна Ніколь Шерзінгер у неоновому бікіні на Гаваях вразила шанувальників
0
Рідкісне фото на тлі боротьби з деменцією: як Брюс Вілліс виглядає на весіллі доньки в колі родини
0
Відверта зізнання Світлицької: чому її не покликала на весілля Наталка Денисенко
0
Найкраща сіль для консервації: беріть її і банки не порозриває
0
Фінансовий гороскоп на тиждень: на кого зі знаків зодіаку чекає прибуток 17–23 серпня
0
Місячний гороскоп на 17–23 серпня: що рекомендується робити кожного дня тижня
0
Безладу більше немає: метод трьох коробок, який повертає порядок у дім за 30 хвилин
0
«Сигнал від підсвідомості»: чому нам часто сниться падіння з висоти та про що насправді попереджає цей сон
0
Російська вчителька попросила відредагувати фото класу: до справи долучилися українці
0
Найнегативніші знаки зодіаку: можуть зіпсувати навіть найкращий день
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...