Лише за дві доби з моменту запуску чат-боту у Telegram для скарг на зачинені укриття надійшло більше за півтисячі звернень зі всієї України. З них 28 - скарги на недопуск у сховища з різних причин, а ще 220 заявників розповіли про зачинені укриття. З них 60 - по Києву.
Про це повідомив заступник міністра з питань стратегічних галузей промисловості України Тимур Ткаченко. Він стверджує, що кожну таку скаргу буде перенаправляти відповідальним за конкретне укриття у місцевих владах міст чи селищ. Відтак, у Віталія Кличка також отримають перелік укриттів, що були зачинені чи до яких не пропустили мешканців під час останніх атак на столицю.
Зокрема, як видно зі скрін-шоту, що виклав у мережу заступник міністра, киян не впускали до укриття, що розташоване за адресою "вул. Героїв полку Азов, 12" - це ТЦ "Lake Plaza" (колишній "Метрополіс") біля ст.м. "Оболонь" у Києві. Також не впускали до укриттів, що розташовані у житлових будинках, мешканців вулиць Кошиця та на Кудрявській.
Чат-бот у Telegram було запущено 7 січня, якраз напередодні обстрілів території України "шахедами" та ракетами. Розповідаючи про ініціативу, Ткаченко запевнив: кожну скаргу вичитуватиме особисто, щоб коректно передати її місцевій владі. Заступник міністра попросив усіх скаржників коректно вказувати усі дані, які запитує в них бот для того, щоб реакція була вичерпною.
Найгучніші історії з недопуском киян до укриттів
Нагадаємо, найбільш гучною була історія з недопуском до укриття у школі двох дітлахів у Святошинському районі столиці. Брата і сестру не пустив охоронець школи через собаку, якого вигулювали діти і з яким подалися до укриття. Школярі були змушені шукати нове сховище, і у цей самий момент над Києвом почали збивати ворожі об'єкти.
Наприкінці листопада у центрі Києва, на вул. Гоголівській було зачинено укриття через те, що чиновник, відповідальний за здачу об'єкту, пішов у відпустку. Сховище було вже готове прийняти людей, проте так і не було здано в експлуатацію.