U-News » Здоров'я » 5 продуктів, які можуть запобігти інсульту
Всі новини

5 продуктів, які можуть запобігти інсульту

Інсульт є третьою за значимістю причиною смерті і основною причиною непрацездатності.

За даними Центрів з контролю і профілактики захворювань (CDC), діабет, високий рівень холестерину, гіпертонія, ожиріння і куріння є факторами ризику розвитку інсульту.

Оскільки те, що ми вкладаємо в наші тіла, відіграє вирішальну роль, ми проаналізуємо продукти, які можуть поліпшити ваші шанси на здорове життя без інсульту.

1. ЖИРНА МОРСЬКА РИБА

DPA — це поліненасичена жирна кислота, що міститься в рибі. Дослідження показують, що DPA покращує жировий обмін, сприяє зростанню клітин, а також зменшує запалення.

Довголанцюгові жирні кислоти, такі як омега-3, покращують не тільки здоров’я нашого серця, але і функції мозку. Омега-3, будучи однією з найбільш досліджених, грає незамінну роль в профілактиці інсультів.

Зловживання алкоголем значно знижує поглинання омега-3, слід це враховувати.

2. КАКАО

Згідно 11-річного дослідження 21 000 чоловік, дослідники в Англії виявили, що у британців, які їли до 100 грам гіркого шоколаду на день, було менше випадків інсульту, ніж у тих, хто утримувався.

Однак не весь шоколад є корисним. Коли справа доходить до здоров’я серця, вибирайте високоякісний темний шоколад, який містить не менше 70 відсотків какао.

3. ВОЛОКНО

Інститут медицини наказує 38 грам клітковини в день для чоловіків і 25 грам клітковини для жінок. Скільки клітковини ми їмо в середньому? 16 грам.

Клітковина є одним з кращих інгредієнтів для здорового серця. Дослідження показують, що клітковина знижує артеріальний тиск, а також рівень холестерину. Двох основних факторів ризику розвитку інсульту. А також клітковина підвищує відчуття ситості і зменшує апетит. В результаті ми менш схильні задовольняти нашу тягу до цукру.

Відмінними джерелами клітковини є яблука, ячмінь, боби, ягоди, морква, селера, цитрусові, горіхи, овес і цільні зерна.

4. КАЛІЙ

Калій має вирішальне значення для здоров’я серця. Насправді, без калію наше серце не могло битися, так як поживна речовина необхідна для нервового спілкування. (Серце залежить від енергійної мережі нервових клітин для зв’язку з мозком і іншими частинами тіла).

До ста тисяч разів в день калій допомагає серцю ефективно розподіляти кров по всьому тілу. А також допомагає нашим м’язам ефективно рухатися і сприяє функції нирок.

Кращі продукти включають авокадо, банани, натуральний йогурт, гарбуз, солодка картопля і апельсин.

5. ФОЛІЄВА КИСЛОТА

Фолієва кислота є важливим вітаміном B, який допомагає розщеплювати амінокислоту гомоцистеїн. Якщо тіло містить занадто багато цієї речовини, то може це значно збільшує ризик інсульту.

Добрі харчові джерела фолієвої кислоти включають авокадо, броколі і брюссельську капусту. А також бобові, горіхи, бамія, шпинат і ріпа входять в список.

Нам треба свідомо робити все можливе для нашого серця, день за днем. Було б доцільно звернути пильну увагу. Кожна клітина нашого тіла залежить від здорового і функціонального серця для розподілу кисню, а також всіх поживних речовин. Кожен орган вимагає постійного припливу крові, багатої киснем, щоб функціонувати, і це включає в себе наш дорогоцінний мозок.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 385
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 633
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 268
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 198
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 421
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 920
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 623
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 276
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 273
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 864
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 383
«Не вміщається в жодну анкету»: чоловік із найдовшим прізвищем в Україні показав свій паспорт
9 946
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
9 037
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
NYT: європейці просять Трампа повернути діалог з РФ і вимагають місця за столом переговорів
0
«Я ніколи не була в кращій формі»: 48-річна Ніколь Шерзінгер у неоновому бікіні на Гаваях вразила шанувальників
0
Як виглядає 71-річний Брюс Вілліс зараз: актор з'явився на весіллі доньки у колі родини
0
Відверта зізнання Світлицької: чому її не покликала на весілля Наталка Денисенко
0
Найкраща сіль для консервації: беріть її і банки не порозриває
0
Місячний гороскоп на 17–23 серпня: що рекомендується робити кожного дня тижня
0
Безладу більше немає: метод трьох коробок, який повертає порядок у дім за 30 хвилин
0
«Сигнал від підсвідомості»: чому нам часто сниться падіння з висоти та про що насправді попереджає цей сон
0
Російська вчителька попросила відредагувати фото класу: до справи долучилися українці
0
Найнегативніші знаки зодіаку: можуть зіпсувати навіть найкращий день
0
«Секрет у простих речах»: 111-річна довгожителька вразила зізнанням, що насправді допомагає їй зберігати здоров'я
0
«Удар по шлунку»: чому сира цибуля може стати отрутою для травлення і кому її суворо заборонено
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...