Нещодавнє похолодання в деяких штатах США наголосило на занепокоєнні з приводу зарядних станцій Tesla Supercharger, оскільки власники електромобілів (EV) в Оук-Бруку, штат Іллінойс, зіткнулися з труднощами при зарядці своїх Tesla на станції Supercharger в умовах мінусової температури.
Ця проблема не є поодиноким інцидентом: з'явилося кілька повідомлень про проблеми із заряджанням мережі.
За даними FOX 32 Chicago, жителі Ок-Брука, де температура впала нижче за нуль, зіткнулися з проблемами, оскільки деякі станції Tesla Supercharger виявилися неробочими.
Зокрема, за повідомленнями, 15 січня не працювали три із тринадцяти станцій Supercharger в Оук-Бруку, Роузмонті та Кантрі-Клаб-Хіллз. Очікується, що однією з причин цієї несправності стала холодна погода.
Зарядні кабелі, роз'єми та інші життєво важливі компоненти Tesla Supercharger, як і будь-якого швидкого зарядного пристрою для електромобілів, як відомо, чутливі до низьких температур.
Крім того, холодна погода негативно впливає на акумулятори електромобілів, знижуючи їх ефективність та продуктивність заряджання. В електромобілях Tesla в основному використовуються літій-залізо-фосфатні (LFP) та нікель-кобальт-алюмінієві (NCA) батареї, причому перші мають тенденцію працювати менш оптимально в холодних умовах та їх складніше заряджати.
Хімічний склад цих акумуляторів у поєднанні із впливом негативних температур на зарядну інфраструктуру створює проблеми для власників електромобілів, особливо у надзвичайно холодному кліматі. Попереднє нагрівання акумулятора може до певної міри допомогти, але це вимагає додаткової енергії, створюючи потенційну ситуацію «пастки-22» для користувачів електромобілів.
Попередня підготовка споживає значну кількість енергії, і коли рівень заряду акумулятора низький, електроніка автомобіля може не забезпечити ефективне попереднє нагрівання, що погіршує проблему.
Більше того, клієнти Tesla Supercharger повідомили про зниження продуктивності заряджання в холодну погоду. Незважаючи на зусилля попередньої підготовки, ефективність зарядки часто виявляється недостатньою: генератори, розраховані на потужність 150-250 кВт, видають тільки 20-50 кВт.
Це спонукало деяких власників електромобілів звернутися до виробників із закликом визнати вплив холодної погоди на запас ходу та можливості заряджання електромобілів, наголосивши на необхідності подальших рішень для вирішення цих проблем.