U-News » Здоров'я » 10 корисних харчових звичок для здоров’я і стрункості
Всі новини

10 корисних харчових звичок для здоров’я і стрункості

Ризик діабету, хвороб серця і навіть деяких форм раку можна істотно зменшити, якщо просто завести ці корисні звички.

Ми-це те, що ми їмо. Принаймні, в частині здоров’я ця приказка цілком виправдана: наше самопочуття від харчових звичок залежить майже наполовину. Розповідаємо, як слід харчуватися сьогодні, щоб залишатися здоровою, енергійною та красивою і через 20, і через 30 років.

Не переїдайте

Як правило, ми з’їдаємо на 20-30 відсотків більше, ніж нам насправді потрібно для насичення. Привчіть себе їсти повільно, ретельно пережовуючи їжу і ні на що не відволікаючись. А ще – заведіть посуд меншого розміру – це допоможе візуально зберегти порції великими, а насправді з’їдати рівно стільки, скільки потрібно. Здорова вага-це не тільки ефективна профілактика хвороб серця і судин або діабету, але і міцний захист від хвороби Альцгеймера.

Їжте фрукти та овочі

П’ять порцій фруктів і овочів в день — ось обов’язкова норма для тих, хто хоче зберегти ясний розум до самої старості. Дослідження, в якому взяли участь майже 4 тисячі добровольців, підтвердило взаємозв’язок між регулярним достатнім вживанням овочів і фруктів і більш повільним зниженням когнітивних здібностей в літньому віці — на цілих 40%!

Їжте продукти, багаті Омега-3

Деякі дієтологи називають Омега-3 жиром молодості: адже ця жирна кислота знижує рівень «поганого» холестерину, допомагає боротися із запаленнями, знижує ризик розвитку раку, серцевого нападу та інсульту. Крім того, Омега-3 дуже корисна для підтримки активності мозку в старшому віці. Дослідження підтвердили: достатньо всього двох порцій жирної риби в тиждень, щоб отримати всі переваги цієї «чарівної» жирної кислоти.

Їжте більше клітковини

Овочі та бобові, в яких багато клітковини і натуральних харчових волокон, корисні не тільки тим, хто стежить за своїм ваг. Як показало дослідження, результати якого були опубліковані у виданні American Journal of Clinical Nutrition, кожні 10 грамів клітковини в день знижують ризик смерті від ішемічної хвороби серця на 17%. Крім того, клітковина допомагає підтримувати здоровий рівень цукру в крові, знижує ризик розвитку раку і підтримує здоров’я серця.

Не відмовляйтеся від оливкової олії

Оливкова олія-обов’язковий компонент середземноморської дієти, яка в минулому році була визнана найбільш здоровою і сприяє довголіттю. В олії оливи містяться антиоксиданти поліфенолів, які здатні захистити від раку молочної залози і раку товстої кишки. Крім того, регулярне споживання оливкової олії в літньому віці здатне на 41% знизити ризик розвитку інсульту. Тільки пам’ятайте про те, що оливкова олія — це холодний продукт, який втрачає всі свої корисні властивості при нагріванні!

Їжте менше рису

Не відмовляйтеся від білка

Білок – це будівельний матеріал, за допомогою якого наше тіло може кожен день «ремонтувати» пошкоджені клітини. Не менше третини вашого денного раціону повинен становити білок-рослинного або тваринного походження. І чим старше ви стаєте, тим важливіше для вас стає білок — адже з віком все більше клітин потребує «ремонту».

Пийте!

Тримайте під рукою пляшку води і не забувайте її поповнювати в міру необхідності. Достатня кількість рідини допомагає роботі кишечника, “змащує” наші суглоби (що особливо важливо в зрілому віці), допомагає підтримувати обмін речовин і навіть покращує настрій. Пийте багато, адже вода – це дійсно життя!

Їжте більше здорових жирів

Навіть якщо ви дотримуєтеся дуже суворої дієти, ви не повинні відмовлятися від жиру — головне, щоб він корисним. Поліненасичені жири, яких багато в чорному шоколаді, оливках і оливковій олії, авокадо, волоських горіхах і рибі жирних сортів, захищають нас від хвороб серця, депресії, діабету 2 типу, інсульту, раку і, звичайно, шлунково-кишкових розладів і збільшення ваги.

Їжте менше вуглеводної їжі

Один з головних ворогів нашого кишечника — “швидкі” вуглеводи, які можуть змінити на гірше баланс кишкової флори і викликати запальний процес. Віддавайте перевагу продуктам з високим вмістом клітковини, а також багатим «повільними» вуглеводами.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 233
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 553
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 145
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 111
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 312
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 874
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 554
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 219
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 184
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 775
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 350
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
9 015
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 610
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Найкраща сіль для консервації: беріть її і банки не порозриває
0
Безладу більше немає: метод трьох коробок, який повертає порядок у дім за 30 хвилин
0
«Секрет у простих речах»: 111-річна довгожителька вразила зізнанням, що насправді допомагає їй зберігати здоров'я
0
Напівоголена та драматична: Олена Шоптенко вразила відвертою зйомкою і зробила несподіване зізнання
0
«Таємниця з минулого століття»: у покинутому будинку знайшли любовний лист, який чекав 40 років
0
Три знаки Зодіаку, які сьогодні можуть навчитися чомусь новому
0
"Можливо, й добре, що він не дожив": Єфросиніна висловилася про Кузьму та нарвалася на критику
0
Можуть спричинити негативні наслідки: які продукти не варто їсти у великих кількостях
0
Він тренувався зі змією в шоломі й вижив: неймовірна історія з Арканзасу
0
Гороскоп на 15 серпня: як не зіпсувати стосунки та життя через раптову агресію
0
Не такий, як на сцені: донька Кузьми вперше розповіла, яким він був у родинному колі
0
Уникайте цих 4 поєднань: картопля з деякими продуктами провокує бродіння та дискомфорт у шлунку
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...