U-News » Здоров'я » Дієта з вмістом однієї речовини може зменшити головний біль
Всі новини

Дієта з вмістом однієї речовини може зменшити головний біль

Сучасні дієти, як правило, містять мало омега – 3 і багато омега-6 жирних кислот. Ці кислоти є попередниками оксиліпінів – молекул, що беруть участь в регулюванні болю і запалення.

Останні дослідження показали, що дотримання дієти, багатої омега-3, може знизити частоту і тяжкість головних болів.

Оксіліпіни з жирних кислот омега-3 мають знеболюючу дію, в той час як оксіліпіни з жирних кислот омега-6 можуть спровокувати мігрень і посилити її. “Результати засновані на даних 182 пацієнтів з Університету Північної Кароліни в США, які скаржилися на мігрені протягом 5-20 днів на місяць”, – йдеться в повідомленні.

В ході випробувань дієта з високим вмістом омега-3 призвела до зниження тривалості, частоти та інтенсивності головного болю. Додаткову користь показало одночасне зниження кількості омега-6 в раціоні.

Незважаючи на якісну підготовку дослідження вчені відзначили деякі обмеження при трактуванні результатів. Це складність для пацієнтів дотримуватися суворої дієти і той факт, що більшість учасників були молодими жінками, тому отримані дані можуть не ставитися до дітей, чоловіків, літніх або інших груп населення.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 765
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 198
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 148
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 904
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 432
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 647
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 253
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 665
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 435
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 024
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 884
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 423
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 227
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Чому люди відкладають відповідь на повідомлення, хоча вже його прочитали
0
Яка їжа корисніша для шлунка - холодна чи гаряча: результати досліджень
0
53-річний брат Джолі приголомшив реакцією консервативного батька на свій камінг-аут
0
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
0
«Виведіть його зі сцени!»: у мережі розкрили подробиці скандальних виходів Дана Балана на приватних вечірках
0
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Куди зникають гроші: 10 неочевидних витрат, які ви допускаєте щодня і самі цього не помічаєте
0
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Анатолій Анатоліч розповів про стосунки з Владом Ямою й чи гостює у нього в США
0
Сигнали, які ми ігноруємо: як наприкінці літа зрозуміти, що організму критично бракує магнію
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...