U-News » Здоров'я » Визначено вид перцю, що допомагає запобігти діабету та серцевим захворюванням
Всі новини

Визначено вид перцю, що допомагає запобігти діабету та серцевим захворюванням

Вживання перцю чилі покращує захист організму від розвитку діабету і серцевих захворювань, констатують дослідники.

Вчені назвали перець чилі “маленьким продуктом”, який має властивість знижувати ризик виникнення діабету і серцевих захворювань. Висновок про те, що “гостра червона їжа може запобігти цим двом потенційно смертельним захворюванням”, було зроблено дослідницькою групою під керівництвом доктора Кіран Ахуджа.

Фахівці пояснюють оздоровчий ефект даного виду перцю вмістом активних інгредієнтів капсаїцину і дигідрокапсаїцину.

Захист від хвороб серця. Коли справа доходить до серцевих захворювань, капсаїцин і дигідрокапсаїцин в перці чилі здатні зменшувати утворення жирових відкладень на стінках артерій, запобігаючи тим самим утворення тромбів, свідчать експерти. Вони нагадують, що жирові відкладення і тромби є ключовими факторами схильності людини серцево-судинних патологій.

“Перець чилі може знизити окислення “поганого” холестерину, зменшуючи утворення бляшок в артеріях”, – кажуть дослідники.

Їх висновок перегукується з даними дослідження, чиї результати були опубліковані Журналом Американського коледжу кардіологів. Згідно з цими даними, вживання перцю чилі не менше чотирьох разів на тиждень знижує ризик смерті від ішемічної хвороби серця на 44%.

Захист від діабету. Цей вид перцю також допомагає вберегтися від діабету (зокрема, від діабету 2 типу, який може бути запобігти). Однією з основних проблем, пов’язаних з діабетом 2 типу, є підвищений рівень цукру в крові – результат того, що інсулін, що виробляється підшлунковою залозою, не може працювати належним чином або його недостатньо.

Дослідження показало, що вживання в їжу страв, що містять перець чилі, корелює зі зниженням рівня цукру в крові і концентрації інсуліну після їжі.

«Грунтуючись на наших попередніх дослідженнях, ми очікуємо, що споживання перцю чилі людьми з порушеною толерантністю до глюкози і діабетом 2 типу забезпечить значне поліпшення рівня глюкози в крові після їжі, інсуліну та інших факторів ризику діабету і серцевих захворювань», – заявила керівник проекту, доктор Ахуджа.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 792
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 238
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 159
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 914
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 471
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 671
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 272
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 692
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 453
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 055
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 894
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 435
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 236
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Устриця із зубами: найдивніший експонат музею спричинив скандал
0
Головна помилка покупців у секонд-хенді: працівниця назвала питання, яке дратує найбільше
0
40-річний Вишебаба через 4 місяці після одруження заобіймав кохану в лісі та замилував романтикою
0
Чому люди відкладають відповідь на повідомлення, хоча вже його прочитали
0
Яка їжа корисніша для шлунка - холодна чи гаряча: результати досліджень
0
53-річний брат Джолі приголомшив реакцією консервативного батька на свій камінг-аут
0
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
0
«Виведіть його зі сцени!»: у мережі розкрили подробиці скандальних виходів Дана Балана на приватних вечірках
0
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Куди зникають гроші: 10 неочевидних витрат, які ви допускаєте щодня і самі цього не помічаєте
0
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...