U-News » Здоров'я » Німецькі вчені знайшли способи захистити мозок від хвороби Альцгеймера
Всі новини

Німецькі вчені знайшли способи захистити мозок від хвороби Альцгеймера

Вчені Саарландського університету три роки спостерігали за 311 пацієнтами, у яких була виявлена хвороба Альцгеймера на ранній стадії.

Для дослідження хворих розділили на дві групи. Однією з них давали “ліки”, іншій – плацебо. Результати здивували медиків.

Виявилося, що ті, хто отримував полінутріенний напій, на 70% рідше страждав від когнітивних порушень. Також їх мозок всихав на 20% менше, ніж у людей з групи, що отримувала плацебо.

Виходячи з того, що полінутріенний напій складається з вітамінів, поживних речовин і мінералів, вчені зробили висновок: у профілактиці та лікуванні хвороби Альцгеймера велику роль відіграє збалансоване харчування.

Велике дослідження захворювання ще триває в Європі. Його попередні результати та “знахідки” були опубліковані в журналі Alzheimer’s & Dementia.

При цьому мета вчених – розробити механізм, який зможе запобігти погіршенню стану хворих з Альцгеймера.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 343
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 538
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
15 948
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 161
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 677
Мало хто знає правду: яке справжнє прізвище Наталії Могилевської і звідки взявся міф про псевдонім
10 325
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 849
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 225
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 030
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 756
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 572
Вчені розповіли, які фрукти та овочі можуть захистити від діабету
8 051
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 854
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Ірина Білик у леопардових штанях вмостилася на колінах у Павла Зіброва: "Було гаряче"
0
Даша Квіткова зробила болісне зізнання про зраду: "В мене ніби вибили землю з-під ніг"
0
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
0
Таємний "син" і діти від різних жінок: що відомо про нащадків Пономарьова та його нове кохання
0
Від світового тріумфу до трагічного фіналу: історія Вітні Гʼюстон, яку знищила залежність
0
«Не впізнаю себе»: Санта Дімопулос покарала чесне фото після того, як погладшала
0
Блогерка зламала ногу через трендові штани: що сталось і як не повторити її помилку
0
Тарабарова назвала найдорожчі кліпи у своїй кар’єрі: скільки коштували знімання
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні дуже важливо набратися терпіння
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...