U-News » Здоров'я » Чому гіпертонікам необхідно їсти фрукти та пити натуральний сік
Всі новини

Чому гіпертонікам необхідно їсти фрукти та пити натуральний сік

Гіпертонія – стан, від якого можуть страждати як люди похилого віку, так і молоді люди.

В обох випадках свій висновок повинен дати лікар.

Але щоб полегшити симптоми гіпертонії, достатньо скоригувати раціон та додати до нього низку продуктів та натуральних напоїв.

Автори дослідження,  зазначають, що врятувати від підвищеного тиску допоможе склянка фруктового соку.

Вчені з Університету Торонто досліджували 12 продуктів з вмістом цукру і дійшли висновку, що помірне споживання фруктового соку сприяє зниженню тиску.

Так, сік, що містить натуральний цукор – фруктозу, допоміг пацієнтам зменшити кров’яний тиск на 3,7 мм рт.ст.

Фахівці пояснили, що цьому ефекту сприяють вітаміни та флавоноїди, що захищають серцево-судинну систему та знижують запалення.

Вчені порадили вживати трохи більше 50-150 мл соку щодня.

В іншому випадку напій може, навпаки, посилити стан і призвести до підвищення тиску.

Дослідники також виявили користь від вживання цілісних фруктів із високим вмістом клітковини.

Крім захисту серця та судин, такі продукти допомагають зміцнювати зуби, імунітет і в цілому сприяють поліпшенню самопочуття.

Однак важливо не забувати про важливість чистої питної води.

Дефіцит вологи в організмі може негативно позначитися на сечостатевій системі, консистенції крові та роботі серця.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 423
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 045
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 111
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 617
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 323
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 412
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 197
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 799
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 762
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 810
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 233
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 126
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
7 987
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
У блискучій сукні з оголеною спиною і на шпильках: Тіна Кароль анонсувала новий концерт
0
Настя Каменських знову вийде заміж за Потапа: співачка заінтригувала заявою
0
Не боги, а прибульці: колишній перекладач Ватикану дав скандальне тлумачення Біблії
0
Чому чоловік і дружина перестають відверто говорити: 7 причин емоційної дистанції
0
З 18 серпня життя піде в плюс: ці 3 знаки зодіаку отримають довгоочікувані новини
0
K-pop-блогерка померла під час прямого ефіру після хвилі критики з боку фанатів
0
«Я лоханулась»: Оля Полякова відверто розсекретила, із чим залишиться у разі розлучення
0
Як обрати солодкий кавун: не варто покладатися лише на звук
0
Перед тим як викинути стару флешку, обов’язково зробіть це
0
Напої проти високого цукру: 6 чаїв, які регулюють рівень глюкози
0
Бред Пітт зірвався після семи років тверезості: актор знову взявся за чарку
0
З 18 років – під контролем: чому вимірювання тиску в юності може врятувати від інсульту
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...