Обгін – складний, але поширений маневр, який повинні вміти виконувати всі водії. Однак багато автомобілістів здійснюють його неправильно, чим не тільки погіршують його ефективність, а й шкодять двигуну.
Хороші інструктори в автошколах пояснюють курсантам, що під час прискорення при обгоні потрібно попередньо переходити на знижену передачу. Так, автомобіль має кращу динаміку та підвищену потужність. Але про це знають далеко не всі і часто водії просто витискають педаль у підлогу, щоб обійти попутний транспорт. Такий метод вимагає більшого часу і, як з’ясувалося, може в майбутньому призвести до поломки силової установки.
Під час недавніх випробувань японська компанія Toyota виявила, часті прискорення на низьких обертах збільшують ризик передчасного запалювання, коли паливо-повітряна суміш вже запалюється, а поршень все ще намагається її стиснути.
У результаті поршнева піддається сильній протидії і в кінцевому підсумку деформується. Ремонт такої несправності обійдеться автовласникові в цілий статок.