На внутрішньому ринку впродовж листопада зареєстрували 69,5 тис. угод купівлі-продажу вживаних легкових машин. Це на понад 11% менше у порівнянні з листопадом 2023 року, і також менше, на 17,6%, ніж було у жовтні поточного року. Про це свідчать дані Інституту досліджень авторинку.
Загалом листопад закінчився з найменшим результатом для вторинного ринку за минулі 12 місяців. Як і в попередні періоди, українці не зраджують своєму «народному» бренду — Volkswagen, частка якого 21,2%, що удвічі більше, ніж у марок, котрі розмістилися за ним у списку.
«Досі не втрачають своєї актуальності різного штибу ВАЗи, через свої низькі ціни (які зараз на рівні ціни середнього смартфона), та кількість, якої вистачає, аби нащадки Fiat досі могли охоплювати вагому частку «вторинки». Далі — більш звиклі європейським автомобілістам виробники, такі як Renault, BMW та Skoda», – йдеться у повідомленні.
У списку моделей вкотре лідером став Volkswagen Passat. Також високий попит зберігається на такі моделі, як Skoda Octavia та Volkswagen Golf.
За даними Укравтопрому, з початку 2024 року, в Україні було зареєстровано 64 тис. нових легкових авто, що на 17% більше, ніж за аналогічний період 2023 року.