U-News » press release » Кружки з логотипом – стильний аксесуар для вашого бренда
Всі новини

Кружки з логотипом – стильний аксесуар для вашого бренда

Серед багатоманіття корпоративних подарунків складно знайти ідеальний варіант. Проте кружки з фірмовим логотипом виділяються з-поміж ручок і запальничок своєю універсальністю та рекламною ефектністю. Друк на кружках перетворює звичайний посуд на потужний маркетинговий інструмент. Кружки з логотипом можуть бути призом за участь у промозаходах компанії або подарунком для клієнтів, партнерів і працівників.

Переваги кружок із логотипом

Кружки з логотипом – популярний мерч, який має такі переваги:

  • постійна рекламна видимість: щоденне користування надає безліч приводів для демонстрації бренда;
  • доступна ціна та висока цінність: гарно оформлена кружка коштує недорого і швидко стає улюбленою;
  • необмежений простір для брендування та персоналізації: кружки прикрашають малюнками, гравіруванням, грайливими написами або навіть карикатурами на співробітників;
  • інструмент для мотивації: кружка, подарована до річниці роботи в компанії, підвищує моральний дух працівників і викликає в них відчуття належності до однієї команди;
  • можливість використання поза офісом: на природі, вдома, у фітнес-залі чи у подорожі.

Обираючи для друку кружки із рецикльованої порцеляни, компанії демонструють свою турботу про навколишнє середовище.

Технології друку і вибір дизайну для кружок

З-поміж багатьох технологій друку найчастіше застосовують сублімацію або УФ-друк, що гарантують чіткість і яскравість зображення. Оптимальним варіантом для друку є класична керамічна кружка, хоча деякі споживачі надають перевагу оригінальним кружкам зі скла і металу. Термокружка, яка здатна довго утримувати тепло, стане чудовим вибором для мандрівників і людей, що ведуть активний спосіб життя.

Плануючи дизайн кружки, обирайте друк на одній чи обох сторонах виробу, залежно від ваших уподобань і мети, якої прагнете досягти. Зазвичай друк виконують на одній стороні кружки, навпроти ручки. Однак, щоб досягти більш ефектного дизайну, ви можете замовити друк з обох боків – тоді логотип буде видимим під будь-яким кутом.

Рекламний ефект кружок із логотипом

Брендування на кружках відносять до методів ненав’язливої реклами. Оскільки кружку можна взяти з собою у громадський транспорт, поставити на робочий стіл, принести на ділову чи особисту зустріч, вона перетворюється на пересувний маркетинговий об’єкт, що популяризує бренд серед різних груп.

Деякі бренди організовують кампанії в соцмережах, заохочуючи споживачів ділитись фотографіями своїх кружок і збільшуючи у такий спосіб показники охоплення. Такі заходи привертають до бренда нову активну аудиторію.

Читай U-News в Google News

Читають Коментують
Робітники випадково відремонтували кухню не в тому будинку: як відреагувала господиня
42 799
Ви винесете щастя та удачу: які речі зі свого будинку не можна нікому дарувати
19 095
Такої до того навіть не бачив: рибалка з Рівненщини спіймав величезну рибу
16 082
Голе фото Трампа з’явилося на його профілі в X: мережа розривається
15 083
Стало ще смішніше: у російській держдумі пояснили появу віслюків на фронті
14 970
Дівчина прославилась завдяки кумедним пародіям на сестер Кардаш'ян
13 000
Людина-дерево: з Риму вигнали українця, що має ексцентричний вигляд
12 602
Викликає рак: названо загрозу популярної харчової добавки
12 505
"Аби не задихнувся". Українець розповів про дивний лайфхак, як сховатись від ТЦК
12 496
Маленький хлопчик прославився завдяки кумедній промові на весіллі мами
12 417
Жінка виявила незвичну річ на стіні літака: курйозне відео
11 252
Простий спосіб очищення печінки від токсинів: порада від медиків
10 673
У родини прем'єра Угорщини Орбана виявлено палац за 45 мільйонів євро: деталі
10 595
Що буде, якщо хвалити втомлену дитину

Деякі фахівці з дитячого виховання рекомендують ...

Наукові факти про чоловіків, які змінять ваше уявлення про сильну стать

Чоловіки - це половина людства, і їхня роль у суспільстві ...

Що буде, якщо до квашеної капусти додати горілку

Горілка – це не просто алкогольний продукт чи умовна ...