В Японії дуже популярні сервіси каршерінгу, які пропонують місцевим автомобілістам вигідні умови оренди автомобілів.
Однак нещодавно з’ясувалося, що багато клієнтів орендують машини, щоб нікуди на них не їхати.
Згідно з дослідженнями найбільшої каршерінгової компанії Times 24 Co, цілі оренди автомобілів можуть бути найрізноманітнішими. Деякі клієнти зізналися, що замовляють послуги каршерінгу, щоб було де спокійно попрацювати або поїсти. Хтось використовує орендовані машини для зберігання особистих речей.
Компанія NTT Docomo з’ясувала, що кожен восьмий її клієнт використовує автомобіль не за прямим призначенням. Більшість із них у машині сплять, їдять, розмовляють телефоном або просто відпочивають.
Виявилося, що багато японців замовляють короткострокову оренду транспортних засобів як альтернативу готелям, які не завжди доступні.