Іноді під час прогріву мотора в салоні можна відчути незвичний запах, який зникає після виїзду на дорогу. Хоча це може здатися несерйозним, ігнорувати таку ситуацію не варто, попереджають експерти.
Це може призвести до втрати часу на виявлення проблеми і великих витрат на ремонт. Якщо не звернути увагу на перші сигнали, проблема може перерости в серйозну несправність, що потребуватиме значно більших витрат.
Що потрібно знати
Одна з причин неприємного запаху може бути потрапляння пального в систему вихлопу, що стається через збій в електронному блоці управління, який призводить до неточної подачі бензину. Причиною може бути несправний датчик, який контролює кількість повітря, що потрапляє до циліндрів. Для початку можна спробувати потрусити датчик або очистити його від забруднень. Якщо запах зникне, значить, проблема вирішена.
Якщо запах стає солодким і з’являється білий дим, це може свідчити про прогорання антифризу. Ймовірно, причина — пробита прокладка головки блоку циліндрів, що веде до витоку охолоджуючої рідини. Якщо ситуація не змінюється після спроби усунути проблему, це може бути результатом мікротріщин у блоці двигуна. У такому випадку порушення герметичності слід виправити якнайшвидше. Якщо проблема в свічках, механік підкаже, чи потрібно їх замінювати. Капітальний ремонт може лише тимчасово продовжити роботу двигуна, і його вартість часто дорівнює вартості нового мотора.
Нарешті, якщо в систему вихлопу потрапляє моторне масло, запах буде схожий на дим старого мотоцикла. Темно-сірий дим одразу після запуску — ще один сигнал про проблему. В такому випадку потрібно перевірити датчики. Якщо двигун почав споживати масло, без детальної діагностики в автосервісі не обійтися. У таких випадках самостійні спроби нічого не дадуть.