U-News » Здоров'я » Підраховано, скільки фруктів і овочів може продовжувати життя
Всі новини

Підраховано, скільки фруктів і овочів може продовжувати життя

Додати як бажане джерело в Google

Згідно з розрахунками фахівців Школи громадської охорони здоров’я при Імперському коледжі Лондона, опублікованими в Міжнародному журналі епідеміології, для продовження життя слід вживати до 800 грамів овочів і фруктів щодня.

Британські дослідники виконали мета-аналіз досліджень про вплив харчування на тривалість життя, що включали дані двох мільйонів чоловік. В результаті вони прийшли до висновку про те, що щороку майже 7,8 мільйона випадків передчасної смерті в усьому світі можна було б запобігти, якщо б люди регулярно з’їдали 10 порцій або 800 грамів фруктів і овочів.

Нагадаємо, що ВООЗ рекомендує вживати по п’ять порцій овочів і фруктів щодня. Автори нового дослідження відзначають, що ці рекомендації вже можна вважати застарілими. На користь їх думки свідчать результати аналізу 43 000 випадків серцевих захворювань, 47 000 випадків інсульту, 81 000 випадків серцево-судинних захворювань, 112 000 випадків раку і 94 000 випадків смерті.

«Ми хотіли з’ясувати, скільки фруктів і овочів потрібно їсти, щоб отримати максимальний захист від хвороб і передчасної смерті. Наші результати показують, що, хоча п’ять порцій фруктів і овочів – це добре, десять в день – ще краще», – висловилися фахівці.

Вони підрахували, що споживання 10 порцій фруктів і овочів у день асоціювалися зі зниженням ризику серцевих захворювань на 24 відсотка, зі зниженням ризику інсульту – на 33 відсотки, зі зниженням ризику серцево-судинних захворювань – на 28 відсотків, зі зниженням ризику раку – на 13 відсотків і зі зниженням ризику передчасної смерті – на 31 відсоток.

Втім, як випливає зі звіту вчених, навіть щоденне споживання 200 грамів овочів і фруктів в день забезпечує людині потужну підтримку здоров’ю. Результати показали, що ця кількість пов’язана із зменшенням ризику серцевих захворювань на 16 відсотків, зниженням ризику інсульту на 18 відсотків і зниженням ризику серцево-судинних захворювань на 13 відсотків.

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 235
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 729
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 435
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 731
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 500
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 712
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 830
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 964
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 949
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 886
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 622
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 480
«Він пахнув гниллю і землею»: канадці заскочили снігову людину під час нічного нальоту на смітники
11 404
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...