Останнім часом у тіктоці особливо популярними стають відео з "італійським брейнротом" – абсурдним трендом, що підкорив серця тисяч глядачів.
У 2025 році тікток захопила серія трендів зі згенерованими штучним інтелектом тваринами з абсурдними, дивними іменами – як-от "Тралалело Тралала", "Бомбардіро Крокоділо" чи "Асасіно Капучино". Втім, тепер соцмережу підкорив новий тренд, про який розповідає 24 Канал: бабці, що водять хороводи та виспівують імена персонажів.
@driftora22 🎉💃 100 Grannies Dancing Hora in the Sun 🌞👵🇷🇴 | Tralalero Vibes 🎶😂#veo3 #brainrot #romania #fyp #baba #italianbrainrot #tralalerotralala #kendama #matcha #primaverii #viralvideos
♬ original sound - Driftora22 - Driftora22
Нові трендові відео, також згенеровані ШІ, зображають бабусь у народних костюмах, що водять хороводи, танцюють та співають імена найвідоміших персонажів мемів "італійського брейнроту" – "Тралалело Тралала", "Балеріна Капучіна" та "Шимпанзіні Бананіні".
@driftora22 👵💃 Romanian Grannies Dancing: Tralalero, Ballerina, and Brr Brr Patapim! 🎶🌸#baba #veo3 #brainrot #italianbrainrot #romania
♬ original sound - Driftora22 - Driftora22
@driftora22 🔥 Romanian Grandma BBQ Party 👵🎶🥩☀️ | Tralalero Vibes Only!#veo3 #brainrot #romania #fyp #baba #italianbrainrot #tralalerotralala #kendama #matcha #primaverii #mosul #rockstar
♬ original sound - Driftora22 - Driftora22
На вірусних роликах з тіктоку згенеровані бабусі виконують популярні народні мелодії з різних країн, ось тільки замість слів звучать меми. Іноді окрім найбільш відомих персонажів "брейнроту" з'являються і більш нішові, як-от "Бр Бр Патапім" – суміш дерева та мавпи Кахау.
Що таке "італійський брейнрот"?
Італійський брейнрот – це інтернет-мем, що виникнув на початку 2025 року. Здебільшого це абсурдні та іронічні картинки та відео, створені генеративним штучним інтелектом з псевдоіталійськими іменами.
Феномен дуже швидко поширився тіктоком та інстаграмом через поєднання гротескного вигляду, кумедного звучання імен персонажів та загалом безглуздого наративу.
Термін "брейнрот" з англійської дослівно перекладається як "гниття мозку" – і його використовують для опису контенту, що водночас викликає відторгнення і бажання дивитися далі.