Що робити, щоб покращити клієнтський сервіс? Як збільшити прибутки? Куди “зливаються” клієнти після відмови та багато інших запитань турбують сучасних підприємців у 2025 році. Насправді, знайти на них відповіді дуже просто, адже у нас є потужний інструмент, який допомагає не лише дізнатись причини, але й розібратися з наслідками.
SITNIKS CRM - це інноваційне рішення для товарного бізнесу, обладнане потужною аналітику для вивчення клієнтських даних, дозволяє автоматизувати бізнес-процеси, провести інтеграцію з Tik Tok Ads, Meta API Conversion, лідируючими службами доставки (Нова Пошта та Укрпошта), фіскалізацією (CheckBox/Вчасно.Каса) та має власний платіжний модуль Sitniks Pay. Система здатна об'єднати всі процеси в одну екосистему та пропонує безліч корисних можливостей, які сприяють підвищенню обсягу продажів. Про користь української CRM-системи та її ключові функції читайте далі.
Як SITNIKS CRM збільшує продажі Інста-шопів:
Здійснити купу продажів - це ще та задачка із зірочкою, яку вдається вирішити далеко не всім. Однак, якщо ви маєте під рукою надійного помічника, що може піти не так? Широкий ряд функцій CRM-системи позбавляє команду працівників від хаосу та плутанини, а також дозволяє націлити увагу саме на продажі, замість щоденної рутини. Настав час ознайомитись з ТОПовими функціями CRM, які кожного дня допомагають “поповнювати казну” сотні тисяч підприємців. Тож, перейдемо до справи:
- Збір та зберігання важливих даних в одному місці.
90% компаній, які зберігають дані у таблицях Excel, стикаються з постійною плутаниною та втратою інформації. Чого не можна сказати про тих, хто обрав йти в ногу з часом та використовує сучасну CRM-систему, яка централізує всі дані та мінімізу\є ризики їх втрати. Система самостійно збирає особисті дані клієнтів (вік, стать, місцезнаходження, уподобання, історію попередніх покупок, інтереси, попередню взаємодію з брендом та ін.), що допомагає персоналізувати комунікацію та надсилати користувачам лише ті пропозиції, які гарантовано їх зацікавлять. Результат: продажі зростають на 44% і на 13,5% задоволеність клієнтів.
- Автоматизація рутинних задач.
Зазвичай, ручний збір інформації, обробка запитів, звітність та інші задачі займають понад 50% часу працівників. CRM-система здатна автоматизувати щоденні задачі та націлити увагу саме на продажі. Автоматичні відповіді на повідомлення допомагають не лише збільшити лояльність клієнтів до бренду, але й на на 60-65% підвищують продуктивність менеджерів. Мінімум рухів - максимум продажів - ось до чого призводить автоматизація CRM.
- Аналітика в реальному часі.
Регулярний моніторинг ефективності - це грін флег, який допомагає вчасно виявити проблемні місця та оперативно внести корективи. CRM-система здатна вивчати конверсію, аналізувати ефективність маркетингових кампаній, стежити за змінами у поведінці користувачів, надавати детальні звіти про продажі та ін. У результаті, ви маєте повне розуміння того, “як справи” у вашого бізнесу та можете приймати обґрунтовані рішення, забувши про рандомні дії “наосліп”.
- Інтеграція зі сторонніми сервісами.
SITNIKS CRM пропонує 100+ інтеграцій, серед яких є перша в Україні інтеграція з Tik Tok Ads, Meta Conversion API, лідируючі служби доставки, платіжні сервіси, соціальні мережі та маркетплейси. Інтеграція з Meta API Conversion дозволяє легко відстежувати конверсію з реклами у соц.мережах Фейсбук та Інстаграм, підключення Нової Пошти допомагає пришвидшити процес доставки, а об'єднання вашого магазину з платіжними сервісами PayPal або Liqpay сприяє пришвидшенню процесу оплат, без потреби переходу між браузерами.
- Мобільність - твій бізнес у кишені.
Зручний та простий мобільний додаток SITNIKS CRM - це мастхев кожного підприємця, якому не все одно на свій бізнес. Додаток має аналогічний функціонал з веб-версією, дозволяє швидко обробляти запити клієнтів навіть вночі, допомагає стежити за товарами на складі та навіть генерувати звіти. Мобільність - це ключ до успіху у 2025 році, а SITNIKS - готовий вам його подарувати!
- Платіжний модуль Sitniks Pay та фіскалізація.
Sitniks Pay - це повноцінна платіжна система для соціальних мереж та маркетплейсів, яка дозволяє швидко та зручно проводити транзакції, захищаючи особисті дані клієнтів. SITNIKS хвилюється про безпеку користувачів та пропонує інтеграцію з Вчасно.Каса та Чекбокс, що дозволяє миттєво надавати фіскальні чеки та довести, що вам можна довіряти.
Що ви отримаєте від співпраці з SITNIKS?
- Швидкі відповіді на повідомлення - +100 до лояльності клієнтів.
- Інтеграція зі сторонніми сервісами - обєднайте всі платформи у єдину систему!
- Фінансовий облік - знайте де, як і куди “пішли” ваші гроші.
- Автоматизація складського обліку - забудьте про самостійні “викреслювання” товару.
- Мобільність - керуйте бізнесом на ходу.
Цей список можна перелічувати безкінечно, однак жодні слова не замінять дій! Пропонуємо скористатися безкоштовним пробним періодом (14 днів) та самостійно переконатися у користі SITNIKS CRM для вашого бізнесу.