U-News » Здоров'я » Популярний сухофрукт зупиняє втрату кісткової маси
Всі новини

Популярний сухофрукт зупиняє втрату кісткової маси

Результати нового дослідження на мишах показують, що дієта з високим вмістом чорносливу повністю запобігає втраті кісткової маси, пов’язану з пошкодженням спинного мозку (SCI), а також відновлює частину кісткової тканини, втрачену після SCI.

Ці результати підтверджують попередні висновки, в яких вказувався позитивний зв’язок між чорносливом і здоров’ям кісток.

Попередні клінічні дослідження продемонстрували сприятливу реакцію кісток на чорнослив у жінок в постменопаузі, поряд з дослідженнями на тваринах, які показують аналогічну позитивну реакцію у тих, хто піддавався радіації, наприклад, у космонавтів в космосі.

“Ми спостерігаємо захоплюючий ефект чорносливу на кістках”, – розповідає доктор Бернард Халлоран, почесний професор Каліфорнійського університету в Сан-Франциско.

“У безлічі унікальних досліджень чорнослив незмінно асоціюється зі сприятливою реакцією на кістки. Жодна інша сполука, здається, не має такого ж позитивного впливу”.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 677
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 690
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 112
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 769
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 938
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
9 627
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 364
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 093
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 878
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 655
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 922
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 906
4 популярні напої, які тільки шкодять травленню
7 330
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
У мінішортах та ідеальній формі: 50-річна Марічка Падалко вразила стрункою фігурою
0
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
0
Таро-гороскоп на тиждень: кому пророкують фінансовий прорив, а кому - любовні драми
0
Вчені знайшли зв'язок: які продукти можуть стимулювати метастази при онкології
0
Б'є по тілу: які хвороби провокує хронічний стрес і як вчасно їх помітити
0
Як перестати постійно відкладати справи на завтра: 5 порад від психологів
0
Полякова вибухнула через гейт її звернення до Галкіна з Пугачовою й рознесла українців: "Це дурість"
0
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
0
Вік - не про них: ці знаки зодіаку стають тільки привабливішим з часом
0
Що потрібно їсти для здорового серця: список найкращих продуктів
0
Відомий ведучий виїхав з України під час війни: його змусили дати пояснення
0
Сонце сяде двічі за день: село, де живуть десятеро людей, готується до космічного видовища
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...