U-News » Здоров'я » Вчені назвали 3 продукти, які допоможуть запобігти ранній смерті
Всі новини

Вчені назвали 3 продукти, які допоможуть запобігти ранній смерті

Простий і логічний підхід до збільшення тривалості життя – відстрочити і запобігти хворобі. Отже, дотримання здорового харчування, можливо, є одним з найбільш важливих факторів, що визначають кількість прожитих років.

Зростаюча кількість даних показує, що низьке споживання насичених жирів і високе споживання жирних кислот може запобігти хворобам. Зокрема, три продукти при вживанні у великих кількостях можуть знизити ризик ранньої смерті на 10 відсотків.

У новому дослідженні вчені встановили, що вживання великої кількості горіхів, насіння і рослинних олій знижує ризик ранньої смерті.

Мета-аналіз, опублікований в British Medical Journal, показав, що рослини, багаті омега-3 – соєві боби і насіння льону, мають особливо сильну захисну дію від серцево-судинних захворювань.

Команда визначила, що більш високе споживання альфа-ліноленової кислоти (ALA), що становить близько 1,6 грама на день, може знизити ризик загальної смертності на 10 відсотків у порівнянні з тими, хто їв менші кількості.

АЛК є найбільш поширеною незамінною поліненасиченою жирною кислотою, доступною в рослинних джерелах.

Це поживна речовина також необхідно для нормального росту і розвитку людини. Смертність від серцевих захворювань також була нижчою серед людей, які їли меншу кількість продуктів, багатих АЛК. ALA знизила шанси померти від серцево-судинних захворювань на 8%.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 629
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 651
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 074
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 747
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 909
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
9 551
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 336
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 073
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 853
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 642
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 905
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 864
4 популярні напої, які тільки шкодять травленню
7 317
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Б'є по тілу: які хвороби провокує хронічний стрес і як вчасно їх помітити
0
Як перестати постійно відкладати справи на завтра: 5 порад від психологів
0
Полякова вибухнула через гейт її звернення до Галкіна з Пугачовою й рознесла українців: "Це дурість"
0
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
0
Вік - не про них: ці знаки зодіаку стають тільки привабливішим з часом
0
Що потрібно їсти для здорового серця: список найкращих продуктів
0
Відомий ведучий виїхав з України під час війни: його змусили дати пояснення
0
Сонце сяде двічі за день: село, де живуть десятеро людей, готується до космічного видовища
0
Диво на добу: як приїзд Путіна в Красноярськ «збив» ціни на бензин удвічі
0
Не «кохана» і не «королева»: як Чарльз називає Каміллу наодинці
0
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...