U-News » Здоров'я » Чи шкодить картопля фрі здоров’ю - результати нового дослідження
Всі новини

Чи шкодить картопля фрі здоров’ю - результати нового дослідження

Картопля в США є популярним овочем й, згідно з даними, в середньому на рік люди в цій країні споживають 22 кг картоплі.

Проте, цей овоч не користується такою ж повагою з точки зору поживної цінності, як, наприклад, брюссельська капуста, пише The Washington Post. 

"Картопля давно асоціюється з поганим здоров'ям, незважаючи на те, що вона є в основному здоровою їжею", — сказала молекулярний біолог і почесний професор кафедри харчування, харчових досліджень та громадського здоров'я імені Полетт Годдард в Нью-Йоркському університеті Маріон Нестле. 

У великому дослідженні Гарвардської школи громадського здоров'я ім. Т. Х. Чана, яке було опубліковано цього тижня в журналі BMJ, вчені зазначили, що три порції картоплі фрі на тиждень підвищують на 20% ризик розвитку діабету 2 типу в порівнянні з вживанням менше однієї порції на тиждень. 

При цьому, інші страви з картоплі, як, наприклад, пюре, варена або печена картопля чи чипси - як картопляні, так і кукурудзяні - не пов’язані з підвищеним ризиком розвитку діабету. 

Попередні дослідження також проводилися для встановлення взаємозв’язку між діабетом 2 типу та споживанням картоплі, але, як уточюється, тоді не враховувалося, як готувалася картопля. 

Вказується, що результати нового дослідження підтверджують те, що вже давно кажуть експерти в галузі охорони здоров’я - смажені, надмірно оброблені фаст-фуди не мають бути в раціоні будь-якої людини на регулярній основі. 

Проте, як вказується, це не означає, що картоплю слід взагалі викреслити зі свого раціону.  Головне, як ви її приготуєте. 

УНІАН 


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 568
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 620
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 040
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 205
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 726
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 893
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
9 443
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 295
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 064
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 816
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 620
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 886
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 832
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
0
Вік - не про них: ці знаки зодіаку стають тільки привабливішим з часом
0
Що потрібно їсти для здорового серця: список найкращих продуктів
0
Відомий ведучий виїхав з України під час війни: його змусили дати пояснення
0
Сонце сяде двічі за день: село, де живуть десятеро людей, готується до космічного видовища
0
Диво на добу: як приїзд Путіна в Красноярськ «збив» ціни на бензин удвічі
0
Не «кохана» і не «королева»: як Чарльз називає Каміллу наодинці
0
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Ірина Білик у леопардових штанях вмостилася на колінах у Павла Зіброва: "Було гаряче"
0
Даша Квіткова зробила болісне зізнання про зраду: "В мене ніби вибили землю з-під ніг"
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...