U-News » Здоров'я » Секрет довголіття: названа несподівана користь відомого чаю
Всі новини

Секрет довголіття: названа несподівана користь відомого чаю

Стало відомо, яку користь таїть в собі один із сортів чаю, який відомий всім. Вчені стверджують, що його регулярне вживання здатне комплексно зміцнити організм.

Як пише Organic facts, мова йде про чай з бергамотом. У народі він широко відомий під назвою Ерл Грей. Однак про його користь можна говорити лише в тому випадку, якщо напій не просто ароматизований – до складу чаю, за словами експертів, має входити масло з шкірки рослини.

Підтримує здоров’я порожнини рота і зубів

Чай Ерл Грей багатий катехінами, які є антиоксидантами. Вони, в свою чергу, можуть захистити від деяких інфекцій в порожнині рота. Крім того, фторид, що міститься в чаї з бергамотом, допомагає захистити зуби і запобігти карієсу.

Покращує травлення

Чай Ерл Грей може допомогти зменшити запалення кишечника. Через заспокійливу і протизапальну дію цей чай вже давно використовується при кольках і нудоті. Його антиоксидантна і антибактеріальна дія також може запобігти інфекції в кишечнику, кажуть вчені.

Знижує ризик раку

Дослідження, опубліковані в журналі Frontiers in Pharmacology journal, показують, що ефірна олія бергамота має протиракові властивості. Було показано, що він пригнічує проліферацію (“розмноження”) ракових клітин. Однак потрібні додаткові дослідження, щоб зробити висновок, чи дійсно Ерл Грей, приготований з бергамоту, може допомогти при раку.

Зміцнює серце

Чай з бергамотом також пов’язують зі зниженням рівня тригліцеридів в організмі, які безпосередньо пов’язані з серцевим нападом, інсультом і атеросклерозом. Це частково пояснюється присутніми в чаї антиоксидантами, які усувають окислювальний стрес і накопичення бляшок. Дослідження показують, що бергамот містить ферменти, які називаються гідроксиметилглутарилфлавононами (HMGF), які руйнують білки, що викликають серцеві захворювання.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 339
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 535
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
15 947
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 159
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 676
Мало хто знає правду: яке справжнє прізвище Наталії Могилевської і звідки взявся міф про псевдонім
10 320
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 849
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 223
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 030
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 755
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 569
Вчені розповіли, які фрукти та овочі можуть захистити від діабету
8 050
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 853
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Ірина Білик у леопардових штанях вмостилася на колінах у Павла Зіброва: "Було гаряче"
0
Даша Квіткова зробила болісне зізнання про зраду: "В мене ніби вибили землю з-під ніг"
0
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
0
Таємний "син" і діти від різних жінок: що відомо про нащадків Пономарьова та його нове кохання
0
Від світового тріумфу до трагічного фіналу: історія Вітні Гʼюстон, яку знищила залежність
0
«Не впізнаю себе»: Санта Дімопулос покарала чесне фото після того, як погладшала
0
Блогерка зламала ногу через трендові штани: що сталось і як не повторити її помилку
0
Тарабарова назвала найдорожчі кліпи у своїй кар’єрі: скільки коштували знімання
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні дуже важливо набратися терпіння
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...