U-News » Здоров'я » Відмова від одного продукта може знизити ризик серцево-судинних захворювань: результати дослідження
Всі новини

Відмова від одного продукта може знизити ризик серцево-судинних захворювань: результати дослідження

Ішемічна хвороба серця є основною причиною смерті в усьому світі. Вона викликається блокуванням або уповільненням кровопостачання через накопичення жирової тканини в артеріях.

Водночас відмова від вживання всього лише одного продукту – цукру – здатна значно знизити ризик розвитку такого потенційно небезпечного для життя стану. Про це йдеться в дослідженні міжнародної групи вчених.

Його провели вчені Массачусетської лікарні загального профілю (MGH), Школи дієтології та політики ім. Фрідмана в Університеті Тафтса, Гарвардської школи громадської охорони здоров’я та Департаменту охорони здоров’я й психічної гігієни Нью-Йорка. Фахівці створили модель, яка дозволила побачити рівень прагматичного зниження цукру в крові та його вплив на здоров’я.

Результати показали, що скорочення 20% цукру з упакованих продуктів і 40% із напоїв може запобігти 2,48 млн випадків серцево-судинних захворювань. Враховуючи інсульти, серцеві напади та навіть зупинку серця.

“Це показує, що прийшов час реалізувати національну програму з добровільними цілями щодо зниження вживання цукру. Вона може призвести до значних поліпшень в галузі охорони здоров’я, нерівності стосовно здоров’я і витрат на охорону здоров’я менш ніж за десять років”, – сказав лікар Даріуш Мозаффарян, співавтор дослідження.

Фахівці зазначили, що вживання солодких продуктів і напоїв тісно пов’язане з ожирінням і не тільки хворобами серця, а й діабетом.

“Цукор – одна з найочевидніших добавок до продуктів, які варто скоротити до розумних кількостей”, – додав Мозаффарян.

Під час ще одного дослідження інші вчені вивчили руйнівний вплив доданого цукру на серце. Так вони виявили зв’язок між дієтою з високим вмістом цього продукту і підвищеним ризиком смерті від серцевих захворювань.

Протягом 15-річного експерименту люди, які отримували від 17 до 21% своїх калорій за рахунок додавання цукру, мали на 38% вищий ризик смерті від хвороб серця порівняно з тими, хто споживав 8% таких калорій.

“Чим вище споживання доданого цукру, тим вищий ризик серцевих захворювань”, – констатували вчені.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 392
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 556
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
15 965
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 168
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 688
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 859
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 240
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 038
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 767
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 589
Вчені розповіли, які фрукти та овочі можуть захистити від діабету
8 058
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 858
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 798
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Ірина Білик у леопардових штанях вмостилася на колінах у Павла Зіброва: "Було гаряче"
0
Даша Квіткова зробила болісне зізнання про зраду: "В мене ніби вибили землю з-під ніг"
0
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
0
Таємний "син" і діти від різних жінок: що відомо про нащадків Пономарьова та його нове кохання
0
Від світового тріумфу до трагічного фіналу: історія Вітні Гʼюстон, яку знищила залежність
0
«Не впізнаю себе»: Санта Дімопулос покарала чесне фото після того, як погладшала
0
Блогерка зламала ногу через трендові штани: що сталось і як не повторити її помилку
0
Тарабарова назвала найдорожчі кліпи у своїй кар’єрі: скільки коштували знімання
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні дуже важливо набратися терпіння
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...