U-News » Здоров'я » Молоко рятує від інсульту: експерти розкрили, скільки склянок треба пити щодня
Всі новини

Молоко рятує від інсульту: експерти розкрили, скільки склянок треба пити щодня

Додати як бажане джерело в Google

Щоденне вживання звичайного молока може стати потужною профілактикою небезпечних серцево-судинних захворювань. Вчені підрахували, що проста зміна раціону здатна запобігти тисячам випадків інсульту та зберегти життя.

Про це пише видання Daily Mail із посиланням на результати дослідження у медичному журналі Nutrients.

Скільки молока потрібно пити

Японські дослідники створили 10-річну комп’ютерну модель на основі даних про здоров’я дорослих віком від 30 до 79 років. Вони виявили, що оптимальна щоденна доза становить 180 грамів — це приблизно одна середня склянка.

Завдяки такій корисній звичці загальний ризик інсульту падає на 7%, а в деяких групах населення — аж на 10,6%. За підрахунками вчених, якби всі дотримувалися цієї простої норми, лише в Японії за десятиліття можна було б запобігти понад 123 тисячам інсультів та майже 19 тисячам смертей. Сьогодні ж середня норма споживання у цій країні залишається критично низькою — близько 61,8 г на день.

У чому секрет напою

Дослідники пояснюють такі вражальні результати високою поживністю молока. Воно є надзвичайно багатим джерелом важливих мікроелементів:

  • Кальцій, калій та магній. Ця трійка мінералів відіграє ключову роль у регулюванні артеріального тиску. Вони розслаблюють кровоносні судини та суттєво покращують кровообіг.

  • Високоякісний білок. Напій містить усі дев’ять незамінних амінокислот, які організм не здатен виробляти самостійно. Це допомагає підтримувати м’язову масу та дає довге відчуття ситості.

  • Вітамін В12. Підтримує нервову систему, сприяє виробленню еритроцитів та запобігає швидкій стомлюваності.

  • Йод. Критично важливий елемент для правильної роботи щитоподібної залози та обміну речовин.

Важливе уточнення від науковців

Хоча нове дослідження японців не розділяло молоко за жирністю, попередні наукові роботи свідчать, що найбільшу користь серцю та судинам приносить саме нежирне молоко. Натомість жирні молочні продукти не демонструють такого чіткого захисного ефекту.

Експерти також стурбовані глобальною тенденцією: люди все частіше відмовляються від коров’ячого молока на користь модних рослинних альтернатив. Лікарі попереджають, що через таку дієту можна недоотримати життєво важливі нутрієнти, необхідні для збереження міцних кісток та захисту від вікового остеопорозу.

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 231
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 718
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 431
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 727
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 497
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 688
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 823
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 960
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 946
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 883
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 619
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 477
«Він пахнув гниллю і землею»: канадці заскочили снігову людину під час нічного нальоту на смітники
10 933
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...