U-News » Здоров'я » Помилка в чашці: який популярний інгредієнт повністю знищує всю користь чаю
Всі новини

Помилка в чашці: який популярний інгредієнт повністю знищує всю користь чаю

Додати як бажане джерело в Google

Чай є другим за популярністю напоєм в світі, поступаючись тільки воді. Вчені продовжують відкривати все нові властивості у цього напою, доводячи його користь для здоров’я.

Зокрема, дослідження, виявило переваги вживання чорного і зеленого чаю. Враховуючи, що минулі дослідження підтвердили здатність їх антиоксидантів боротися з раком і покращувати здоров’я серцево-судинної системи, група вчених з Каліфорнійського університету вирішила перевірити, чи можуть ці напої викликати розширення кровоносних судин і знизити тиск.

В результаті було виявлено, що два поліфеноли активують ген KCNQ5, який регулює нервову активність і запобігає звуженню судин.

Проте є щось, що зводить нанівець все корисну дію чаю. Йдеться про молоко, яке люблять додавати в напій багато людей по всьому світу. З’ясувалося, що молоко пригнічує активацію гена KCNQ5 і, як наслідок, заважає зниженню кров’яного тиску.

Однак вчені підкреслили, що саме по собі молоко таким ефектом не володіє. Властивість активується тільки в поєднанні з чорним чаєм.

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 217
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 707
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 421
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 718
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 484
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 663
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 809
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 956
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 939
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 880
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 609
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 468
Олег Винник осоромився новою витівкою: зірка загавкав посеред вулиці в Празі
10 430
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...