U-News » press release » Три маркетингові стратегії, які відмінно працюють у 2020 році
Всі новини

Три маркетингові стратегії, які відмінно працюють у 2020 році

Три маркетингові стратегії, які відмінно працюють у 2020 році
Сучасний бізнес постійно перебуває в пошуку нових інструментів для залучення аудиторії та збільшення прибутку. Підприємцям доводиться працювати на динамічному ринку, де одні стратегії регулярно змінюються зовсім іншими. Щоб залишатися в тренді, необхідно уважно стежити за тенденціями та встигати адаптуватися до всіх змін.

У цьому матеріалі ми вирішили розібрати три перспективних маркетингових стратегії для бізнесу, котрі у 2020 році, на думку більшості експертів, матимуть найвищу ефективність. Якщо ви хочете розширити власний бізнес, уважно ознайомтеся з цією статтею.

Контент-маркетинг та робота з соціальними мережами

Фахівці стверджують, що з кожним роком вага контент-маркетингу та соціальних мереж буде тільки збільшуватися. Вже сьогодні багато компаній отримують до 30-40% клієнтів саме з соціальних мереж завдяки якісному контент-маркетингу. Наприклад, фабрика меблів «Лісма» активно веде свій блог в Instagram, що допомагає багатьом клієнтам вибрати та купити диван в Тернополі.

У даній соціальній мережі компанія розміщує:
• фото і відео нових меблів;

• приклади використання фурнітуру в готовому інтер'єрі;

• корисну інформацію про роботу заводу та магазинів;

• поради дизайнерів та різні лайфхаки.


На сторінку компанії «Лісма» підписано вже більше 9000 людей, кожен з яких – потенційний клієнт. Приєднатися до пабліку багатьох змусив саме цінний контент, що там розміщується. Ось на чому варто зосередитись у 2020 році.

Клієнтоорієнтованість та комплексні послуги

Ще один важливий тренд, який чітко простежується останніми роками – необхідність системного обслуговування клієнтів. У кожному бізнесі існує серйозна конкуренція, тому люди порівнюють компанії за багатьма критеріями. При цьому ціна – лише один з факторів, що впливають на прийняття рішення про співпрацю. Вагоміший показник – якість та професіоналізм обслуговування.

У компанії «Снігур», котра спеціалізується на системах контролю та управління доступом, розповіли, що під кожну категорію клієнтів вони розробляють окремий проєкт послуги. Наприклад, для встановлення СКУД у школах створено спеціальну сторінку на сайті, де детально розписано всі необхідні елементи – snigur.com.ua/schools/.

Фахівці фірми відразу підрахували:
• кількість та вартість технічних засобів для реалізації послуги;

• час на проєктні та монтажні роботи;

• вартість пусконалагоджувальних робіт;

• накладні витрати.


У результаті клієнти отримують послугу в комплексі, де все вже прораховано фахівцями. Саме такі варіанти обслуговування можуть конкурувати в сучасних реаліях.

Гейміфікація бізнес-процесів

Деякі фірми йдуть шляхом гейміфікації свого спілкування з клієнтами. У чому це проявляється:

• створюються бонусні системи з нагородами за виконання завдань;

• вводяться рейтинги, підвищення яких впливає на розмір знижки або інші бонуси;

• проводяться розіграші та акції з реальними подарунками.


Людям подобається такий стиль спілкування, тому вони охоче беруть участь у грі за правилами компанії. Як результат гравці стають постійними клієнтами та приносять прибуток.

Шукайте власні шляхи розвитку та впроваджуйте випробувані рішення. Виведіть свій бізнес на новий рівень у 2020 році.

Читають Коментують
Українська співачка: мій чоловік незаконно покинув Україну, але йому не соромно
24 699
Відома українська співачка зменшила груди й показалася після операції: "Було мрією з 13 років"
18 982
Батько хотів включити "білий шум", аби дитина заснула, але щось пішло не так
17 799
Скільки потрібно грошей для комфортного життя в Україні: експерт назвав цифри
15 145
Менше цієї суми пенсіонери не можуть отримувати: рішення Конституційного Суду
14 920
Чоловік хотів придбати піджак, а знайшов чужий секрет: що виявилося у кишені
13 255
Чотири симптоми, які вказують на дуже високий артеріальний тиск
12 760
"Я в Польщі": Хто той блогер, чиє відео з перетину кордону стало вірусним у TikTok
12 430
Мешканцям не дуже зручно говорити, звідки вони: під Харковом є село-запитання
12 074
Коли треба поєднати пляж і роботу: відео з Одеси розсмішило соцмережі
12 023
Лікар назвав чотири продукти, які розчиняють тромби
11 699
Як вивести холестерин з організму без таблеток: учені назвали найпростіший спосіб
11 418
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
10 932
Час ризикувати: 3 знаки Зодіаку, на яких чекає фінансовий прорив до кінця 2025 року
0
Могилевська розповіла про неочікуване хобі, яке чоловік розділив із донькою
0
Вбивство на Вінниччині: в ліцеї розповіли, чи могли учні цькувати брата вчителя
0
Куди восени подіти яблука, які попадали з дерева
0
Угода, чи тотальна війна: Що означають ультимативні заяви Вашингтона щодо санкцій проти РФ
0
Зелене добриво для городу: що посіяти у вересні, щоб покращити ґрунт
0
Вчені назвали популярний напій, який провокує ожиріння
0
Ці три знаки зодіаку можуть знайти своє щастя лише дуже далеко від місця, де народилися
0
Чотири знаки Зодіаку, яким найближчими днями варто бути особливо уважними
0
Кармічні пари за гороскопом: ці знаки Зодіаку зустрічаються в кожному з життів
0
"Що любила його мама": Клопотенко розповів, чим нагодував принца Гаррі в Києві
0
Осадча зізналася, яку професію обрав її 22-річний син
0
Суханов відверто заговорив про особисте життя: "Зараз починаю відчувати справжнісіньке щастя"
0
Дружба й секс: чи можна їх поєднати без неприємних наслідків

Дружба та сексуальність — це два потужні виміри людських ...

Несподіваний захисник: популярна закуска може значно знизити рівень «поганого» холестерину

Дослідження показало, що авокадо, основний інгредієнт ...

Від помпи до сенсора: як змінювалися дозатори для рідкого мила

Історія гігієни тісно переплетена з історією пристроїв, які ...