У понеділок, 27 вересня, користувачі зіткнулися з проблемами в роботі мобільного додатка Приват24, який недавно зробив паузу в прийомі платежів. Це стало зрозуміло з численних коментарів у Facebooк «ПриватБанку».
«На жаль, зараз деякі з наших клієнтів стикаються з тимчасовими технічними збоями при авторизації та вході у Приват24. Наші фахівці говорять, що проблему найближчим часом буде ліквідовано. Просимо вибачення у клієнтів за незручності, пов"язані з ситуацією», — написав прес-секретар Приватбанку Олег Серга в своєму Facebook.
Пізніше він додав: "Тимчасовий технічний збій з авторизацією та входом у Приват24 ліквідовано. Дякуємо нашим клієнтам за розуміння та терпіння!".