U-News » Здоров'я » Проти тромбів та холестерину: названо користь імбиру
Всі новини

Проти тромбів та холестерину: названо користь імбиру

Імбир вживають в різному вигляді: свіжому, сушеному, порошкоподібному, а також у вигляді олії і соку. Але мало хто знає про його справжню користь.

Згідно з даними Міністерства сільського господарства США, в цьому продукті є натрій, залізо, калій, магній, фосфор і цинк, а також вітамін C, фолієва кислота, вітамін B, рибофлавін і ніацин. Чим корисний імбир?

Від тромбів

Вчені вирішили вивчити вплив імбиру на агрегацію (злипання, об’єднання) тромбоцитів. У публікації, представленій в науковому журналі PLoS One, йдеться про десять досліджень, що включають вісім клінічних випробувань і два обсерваційних дослідження. З восьми клінічних випробувань результати чотирьох вказали на те, що імбир знижує агрегацію тромбоцитів.

Проти холестерину

Імбир може захистити серцево-судинну систему, знижуючи рівень холестерину ЛПНЩ і підвищуючи рівень холестерину ЛПВЩ. Це також сприяє зниженню ризику згортання крові, тим самим допомагаючи регулювати артеріальну гіпертензію і зберігаючи здоров’я серця, відзначається в дослідженнях (Saudi Med J, Science direct, Food Nutr Res).


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 866
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 555
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 545
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
16 836
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 281
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
12 285
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 728
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 718
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 616
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 583
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 356
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 504
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 442
Жінка зробила татуаж на повіках із прахом улюбленого собаки: для чого їй це потрібно
0
Кімнатні квіти виносять на балкон не всі: які рослини літо люблять, а які можуть загинути
0
Всесвіт відкриває двері: трьом знакам Зодіаку неймовірно пощастить цього тижня
0
Соломка різко висловився про Остапчука і викрив його негативну рису характеру
0
"Подобається ця філософія": Ассія Ахат блиснула стрункою фігуркою на терасі
0
Бур'ян зів'яне, якщо покласти на ґрунт лише одну побутову річ: без копання чи обробки
0
Цей предмет на кухні може стати причиною пожежі: експерти попередили про небезпеку
0
Як врятувати огірки від борошнистої роси: допоможе хлібна закваска
0
Ексдружина Дзідзьо зворушила зверненням до первістка, якому виповнився один рік
0
Чому люди починають віддалятися від друзів без жодної сварки: пояснення психологів
0
"Ти мене кохаєш?": як одне нав'язливе питання може швидко зруйнувати стосунки
0
Відомий український ведучий після звільнення від служби в ЗСУ висловився про еміграцію
0
Іво Бобул здивував різким схудненням: як зараз виглядає 72-річний артист
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...