U-News » Здоров'я » Ученые нашли продукты, снижающие риск развития диабета
Всі новини

Ученые нашли продукты, снижающие риск развития диабета

Додати як бажане джерело в Google

Австралийские ученые подсчитали, что у людей, съедающих как минимум две порции фруктов в день, вероятность развития диабета второго типа на 36 процентов ниже, чем у тех, кто потребляет менее половины порции.

Результаты исследования опубликованы в журнале международного Эндокринологического общества The Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism.

В 2019 году в мире было 463 миллиона взрослых людей с диагнозом диабет, еще 374 миллиона человек подвержены повышенному риску развития наиболее распространенной формы заболевания — диабета второго типа.
По оценкам ученых, к 2045 году число больных диабетом в мире вырастет до 700 миллионов.
Медики и диетологи считают, что важнейшую роль в снижении темпов развития диабета могут сыграть здоровое питание и образ жизни.
Ученые из Университета Эдит Коуэн в Перте проанализировали данные 7675 участников Австралийского исследования диабета, ожирения и образа жизни (AusDiab), проводимого Институтом сердца и диабета Бейкера.
В данных исследования содержится информация о потреблении фруктов и фруктовых соков, взятая из опросников, а также о развитии диабета среди участников в последующие пять лет.

Результаты анализа показали, что у участников, которые ели больше цельных фруктов, шансы заболеть диабетом через пять лет были значительно ниже. Для фруктовых соков такой связи авторы не выявили. 

"Мы обнаружили, что люди, которые потребляли около двух порций фруктов в день, имели на 36 процентов меньший риск развития диабета второго типа в течение следующих пяти лет, чем те, кто потреблял менее половины порции фруктов в день,

— приводятся в пресс-релизе Эндокринологического общества слова руководителя исследования доктора Никола Бондонно (Nicola Bondonno) из Института исследований питания Университета Эдит Коуэн.

— Более высокая чувствительность к инсулину и более низкий риск диабета наблюдались только у людей, которые употребляли фрукты, а не фруктовый сок. Вероятно, это связано с тем, что сок, как правило, содержит намного больше сахара и меньше клетчатки, чем цельные фрукты".

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 139
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 308
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 478
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 306
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 641
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 356
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 397
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 728
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 907
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 901
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 832
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 570
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 412
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...