U-News » Здоров'я » Ученые назвали идеальный продукт для завтрака, понижающий давление
Всі новини

Ученые назвали идеальный продукт для завтрака, понижающий давление

Ученые из Австралии и США выяснили, что йогурт помогает снизить давление при гипертонии

Ежедневное употребление в пищу йогурта помогает понизить артериальное давление при гипертонии, выяснили ученые. Результаты опубликованы в журнале International Dairy Journal.

Сотрудники Университета Южной Австралии вместе с коллегами из Университета штата Мэн изучили связь между наличием в рационе йогурта, кровяным давлением и факторами риска развития сердечно-сосудистых заболеваний.

За основу они взяли данные по 915 взрослым, участвовавшим в долгосрочном исследовании Maine-Syracuse Longitudinal Study, которое проводится в американских Сиракузах с 1974 года.

Оно посвящено болезням сердца и кровеносных сосудов, прежде всего гипертонии.

Авторы сравнили питание добровольцев с их медицинскими показателями и пришли к выводу, что если даже иногда есть йогурт, это поможет улучшить самочувствие людей с повышенным давлением. При этом у тех, у кого этот кисломолочный продукт присутствует в рационе регулярно, показатели (при норме 120/80 миллиметров ртутного столба) были почти на семь пунктов ниже, чем у тех, кто не употребляет его в пищу.

"Молочные продукты, особенно йогурт, могут снижать кровяное давление. Это связано с тем, что молочные продукты содержат ряд питательных микроэлементов, включая кальций, магний и калий, которые участвуют в регуляции кровяного давления", — пояснила доктор Александра Уэйд.

Этот продукт содержит бактерии, способствующие выработке белков.

Те, в свою очередь, влияют на кровяное давление, добавила она.

Помимо него, ученые контролировали у участников уровень общего холестерина, липопротеинов высокой и низкой плотности, глюкозы, триглицеридов и гомоцистеина плазмы.


Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 115
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 290
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
21 139
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 218
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 610
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 294
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 253
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 710
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 891
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 885
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 818
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 549
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 384
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...