Більше 99% платежів та переказів клієнтів не вимагають додаткових заходів фінмоніторингу та підтвердження від клієнта. Про це повідомляє пресслужба ПриватБанку.
В банку працює автоматизована система, що дозволяє мінімізувати звернення до клієнтів і покликана виявляти саме ті операції, що можуть становити ризик для клієнтів та банку.
"Навіть у випадках, коли фінансові операції клієнтів суттєві за обсягами - до прикладу, перевищують 500 тисяч гривень на місяць - банк, маючи законодавчо передбачені зобов'язання щодо вивчення джерел походження коштів та операцій, буде робити все можливе, аби встановити такі джерела з уже наявної у банку інформації", - зазначили в пресслужбі.
Тільки за умови значної різниці між інформацією банку стосовно фінансового стану клієнта, рівня його доходів та обсягом операцій по рахунках банк буде звертатись до клієнтів задля надання пояснень, а за можливості, підтвердних документів.
Звернення до клієнтів працівники банку роблять, за можливості, особисто і через зручні для клієнта канали комунікацій. Надати пояснення і документи клієнт може як у відділення банку, так і онлайн.
Також у банку підкреслили, що вживають максимальних зусиль для спрощення обслуговування клієнтів, наприклад, не проходять контроль кошти , які спрямовані на підтримку ЗСУ, на благодійні організації та волонтерські програми. За умови зрозумілого для Банку джерела походження доходу Клієнту, як до прикладу - отримання заробітної плати або бонусів, ні які питання не будуть підніматися.