U-News » Здоров'я » Як відреагує організм, якщо на 30 днів відмовитись від цукру
Всі новини

Як відреагує організм, якщо на 30 днів відмовитись від цукру

Американська журналістка Есмеральда Пеллот вирішила провести експеримент, повністю виключивши цукор зі свого раціону на 30 днів. Своїми відчуттями та досягненнями жінка поділилася з читачами.

Свій експеримент вона описала на Little Things, розповівши детально про те, як її тіло сприйняло відмову від солодкого. Пеллот зізналася, що їй експеримент дався нелегко.

Чому людина залежна від цукру

Відомо, що цукор та вироби з нього або з його додаванням вже давно та міцно увійшли до нашого меню. Кондитерські вироби багатьма сприймаються як обов’язкова добавка до раціону, а деякі не можуть прожити без них й дня.

Проаналізувавши численні дослідження в цій галузі, фахівці дійшли висновку, що цукор має цікавий вплив на мозок, а саме подібно до нікотину, кокаїну та героїну “захоплює” шляхи винагороди мозку. І цей феномен має історичне пояснення.

“Наші предки-мисливці та збирачі змушені були шукати свіжі фрукти, як харчування. При цьому “солодкість” на смакових рецепторах означала, що фрукти стиглі і придатні для вживання. Ці зв’язки збереглися і досі, тому, коли ми їмо щось солодке, нашому мозку це подобається. Він думає, що ми знайшли рідкісні ласощі. Проблема лише в тому, що ми більше не мисливці і збирачі. Ми живемо в сучасному суспільстві, де цукор є в надлишку. А наш мозок не може відрізнити торт від полуниці, тому реагує однаково”, – сказано у статті.

У свою чергу, Національні інститути здоров’я (NIH) Департаменту охорони здоров’я Сполучених Штатів Америки опублікували дослідження про залежність від цукру, яке пояснюється на щурах.

“Коли щурів, у якості експерименту, позбавили їжі на 12 годин, а потім дали їм на вибір цукор або справжню їжу, вони обирали цукор”, – сказано у дослідженні.

Як прожити 30 днів без цукру

Наскільки вона залежна від цукру, журналістка Есмеральда Пеллот розбиралася місяць. При цьому жінка вела щоденник своїх спостережень та відчуттів.

Так, згідно з її розповіддю, вона вирішила повністю виключити цукор зі свого раціону на 30 днів, бо почала відчувати, що звикла до солодкого. Вона написала, що це було складно, оскільки вироби з цукру або з його вмістом були всюди. Перевіряючи склад продуктів, вона знаходила його скрізь: у напоях, хлібові, салатах, соусах. Пеллот не купувала нічого з таких продуктів. Хоча вона зізналася, що іноді могла дозволити собі фрукти, які також містять цукор.

Найважчими для неї стали перші три дні. Впродовж цього часу журналістка майже весь час відчувала бажання з’їсти щось солодке. Вона стала дратівливою, запальною і страждала на головний біль. Трохи краще Есмеральда почувала себе лише на п’ятий день експерименту.

“Дні з 11 по 20 – були найлегшими. Я перебувала у своєму ритмі. Я пишалася собою. Я почувалася богинею, яка може все”, – написала вона.

Жінка зазначила, що в той період вона відчула енергію, почала більше встигати та краще спати.

“Однак між 21-м і 30-м днями тесту настав час іншого випробування. Я кілька разів зустрічалася з друзями. І мені було дуже важко дивитися на солодощі, які їли інші люди. Але, незважаючи на спокуси, я не здавалася і вперто йшла вперед”, – поділилася вона.

Зрештою, журналістка помітила безліч позитивних ефектів від такої помірності.

“Я більше не відчуваю себе “рабом своїх бажань”, а ще я втратила 1,5 кілограмів. Цей детокс вплинув на моє тіло, мій розум і моє життя”, – сказав Есмеральда.

Вона додала, що це випробування навчило її бути помірною у вживанні цукру. Жінка додала, що немає причин повністю відмовлятися від продукту, але рекомендувала у будь-якому випадку радитися зі своїм лікарем.

 

Чим менше цукру у вашому раціоні, тим швидше ви відчуєте покращення настрою, пам’яті та активності.

Завдяки відмові від цукру краще заробить кишечник. Навантаження на нього буде знижене і він почне працювати, як годинник.

Крім того, потяг до солодкого зникне сама по собі. Вчені стверджують, що цукрова залежність працює так само, як і будь-яка наркотична – але якщо ви виключите його і зумієте подолати потяг у перші дні, незабаром вам перестане хотітися солодкого.

Відмова від цукру, крім іншого, допоможе зберегти вам зуби, знизити ризик розвитку карієсу і позбавить неприємного запаху з рота.

І ще один бонус – відмова від цукру допоможе вам дізнатися справжній смак продукту. Вишуканий сорт чаю чи кави без цукру стануть зовсім іншими.


Читають Коментують
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 835
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 899
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 167
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 607
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
13 979
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 929
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 763
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 684
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 554
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 712
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 705
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 328
Медики назвали продукти харчування, які «вбивають» нирки
8 705
Італійці рятуються від спеки без кондиціонера: три прості хитрощі для прохолоди вдома
0
Удача сама йде в руки: одному знаку Зодіаку доля готує унікальний шанс до кінця тижня
0
Скандал навколо «розіп'ятої» Полякової: співачка емоційно відреагувала на жорсткий хейт вірян
0
Час над нею невладний: 60-річна Елізабет Герлі підірвала мережу ефектною фігурою в крихітному бікіні
0
Куди зник Павло Костіцин: де під час війни перебуває ексведучий "Битви екстрасенсів" і чим займається
0
Організм б’є на сполох: 6 прихованих ознак гормонального бунту, які ви помилково списуєте на втому
0
Більше ніякого акваріума в шлунку: лікарі розкрили секрет, як назавжди позбутися важкості після їжі
0
Міша Романова опинилася під крапельницями: що сталося з ексучасницею “ВІА Гри”
0
Голлівудська зірка родом з України вийшла заміж і зворушила церемонією в українському стилі
0
Леся Нікітюк показала в повний зріст сина Оскара, якому скоро один рік
0
Третя дитина Бреда Пітта офіційно зреклася його прізвища: за що діти Анджеліни Джолі ненавидять батька
0
Ексдружина Остапчука позбулася його прізвища через чотири роки після розлучення й зробила заяву
0
Раковина блищатиме від чистоти без соди чи оцту: одна хитрість
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...